Димарі, літак та корова: постери зобразили вплив рисової галузі на навколишнє середовище

Лондонський стартап Nice Rice у партнерстві з креативним агентством Otherway запустив зовнішню кампанію, яка проливає світло на «брудний маленький секрет» рисової галузі.

Постери мають на меті висвітлити шокуючий вплив традиційного вирощування рису на навколишнє середовище.

Сміливі образи кампанії демонструють рис, що здіймається з димарів, вивергається з реактивних двигунів літака і капає з корів, ілюструючи несподіваний вуглецевий слід, пов’язаний з цим основним продуктом харчування.

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

«Маловідомий факт, що рис, вирощений традиційним способом, має величезний вплив на навколишнє середовище. Рис виробляє більше викидів вуглекислого газу, що призводить до потепління планети, ніж молочна промисловість, але, здається, ніхто про це не говорить», — говорить Фергус О’Салліван, засновник Nice Rice.

Джоно Холт, засновник Otherway, додав: «Ця кампанія покликана допомогти закликати людей до усвідомлення тривожного впливу вирощування рису на нашу планету. Допомогти трансформувати цю категорію та запропонувати людям більш стійку альтернативу нормі».

Источник: 
PRпортал