АЗС жахають та зваблюють
Мережа АЗС вступили у боротьбу за клієнта. Дизельне пальне КЛО далі рекламує у стилі жахів. Якщо минулого року - це був сніговий Крюгер, то тепер якийсь жахливий сніговик
Слоган один, як і в минулому році: "мороз почав лякати?"
Зате у снігового Крюгера з'явилися два помічники.
На відміну від жахів КЛО, креативщики ОКО нічого нового у цьому сезоні не придумали. Як і в минулому році - АЗС бере еротикою.
"Вона мене заводить",- рекламу з таким слоганом запустили ще у минулому році. Її розвісили і цієї зими.
Щоправда, в цому році з'явилася відеоверсія зовнішньої реклами. Вона вийшла не такою еротично-витонченою. Відверто кажучи, ролик вийшов надто вульгарним
- Войдите, чтобы оставлять комментарии