Як працює Click-Gap у Facebook — оновлений підхід до формування стрічки новин

Соціальна мережа знову змінює алгоритми формування стрічки новин користувачів. У сайтів, які оптимізують свій контент спеціально під Facebook, може впасти охоплення.
 

Як пише Wired, 10 квітня Facebook ввів новий інструмент, який впливає на алгоритми формування стрічки користувачів, — Click-Gap. Він повинен зменшувати охоплення для веб-сайтів, які непропорційно популярні у соціальній мережі, порівняно з іншим інтернет-простором.

Якщо Facebook виявить, що у соцмережі з'являється багато посилань на певний веб-ресурс, але лише кілька сайтів в інтернеті посилаються на нього, то це стане сигналом для зменшення охоплення.

«Це може бути ознакою того, що успіх домену в стрічці новин не відображає його реальний авторитет, який є за межами соціальної мережі. Тобто сайт виробляє низькоякісний контент», — каже Гай Розен (Guy Rosen), віце-президент Facebook.

Facebook сподівається, що Click-Gap зменшить поширення у соцмережі «неякісного контенту», дезінформації та клікбейту, пише NBCnews.

Утім він може стати поганою новиною для невеликих сайтів, які спеціально оптимізують свій контент, щоб досягти переходів з Facebook.

«Деякі з найпопулярніших історій на Facebook приходять не з основних сайтів, які також отримують багато трафіку від пошуку або заходів прямо на їхню сторінку. Є невеликі веб-ресурси, які спеціально роблять свій контент для того, щоб потрапляти у топ, завдяки алгоритмам Facebook», — зазначає Wired.

Новий інструмент Facebook схожий на Page Rank, який використовує Google. Цей алгоритм також аналізує систему посилань сайтів одне на одного, щоб визначити, які з них заслуговують на пріоритет у пошуку.

Раніше «Детектор медіа» писав, що Facebook зменшуватиме охоплення дописам тих груп, які поширюють неправдиву інформацію, фейки.

Источник: 
PRпортал

Comments (0)

Leave a comment

3 + 3 =
Решите эту простую математическую задачу и введите результат. Например, для 1+3, введите 4.