У Канаді розпочали антимонопольне розслідування щодо домінування Google на ринку онлайн-реклами

У Канаді Бюро з питань конкуренції подало позов до Трибуналу з питань конкуренції на Google через можливе зловживання домінантним становищем на ринку онлайн-реклами, повідомляє Associated Press.

У заяві Бюро зазначено, що в Канаді Google «зловживає своїм домінантним становищем, вчиняючи дії, спрямовані на збереження й зміцнення своєї ринкової частки».

«Google змушує учасників ринку використовувати його власні інструменти, позбавляючи інші компанії можливості конкурувати за якість послуг й іншим чином спотворюючи конкурентний процес», — ідеться в заяві.

Це домінування, за оцінкою бюро, перешкоджає конкуренції, гальмує інновації, завищує витрати на рекламу та зменшує доходи видавців.

«Google зловживає своїм домінантним становищем в онлайн-рекламі в Канаді, беручи участь у діях, які змушують учасників ринку використовувати власні інструменти рекламних технологій, виключаючи конкурентів і спотворюючи процес конкуренції», — заявив комісар з питань конкуренції Метью Босуелл.

Бюро просить трибунал зобов’язати Google продати рекламний сервер для видавців DoubleClick for Publishers і рекламну біржу AdX. За його оцінками, Google займає 90% ринку рекламних серверів видавців, 70% рекламних мереж, 60% платформ для попиту та 50% рекламних бірж.

Google, однак, вважає, що канадський ринок онлайн-реклами є висококонкурентним сектором.

Віцепрезидент Google із глобальної реклами Ден Тейлор заявив, що скарга бюро «ігнорує інтенсивну конкуренцію, де покупці та продавці реклами мають великий вибір».

У заяві зазначено, що Google має намір захищатися від звинувачень.

Источник: 
PRпортал