Топ-менеджер покинув роботу у традиційних ЗМІ заради блокчейн-стартапу

Американець Джаррод Дікер (Jarrod Dicker) вирішив не продовжувати кар’єру топ-менеджера у традиційних ЗМІ та заснував стартап Po.et на базі технології блокчейну. Проект може змінити співпрацю медіакомпаній та авторів.
 

Po.et допоможе авторам миттєво ліцензувати контент

Як пише Media Sapiens із посиланням на CJR, Джаррод Дікер працював на різних позиціях у американських медіа. Він був головним менеджером з продуктів у Huffington Post, директором з цифрових продуктів Time Inc., допоміг налагодити роботу при запуску медіастартапу RebelMouse, а також очолював дослідницьку цифрову лабораторію у The Washington Post. Нещодавно він пішов з The Post, аби запустити свій стартап під назвою Po.et.

Для багатьох людей блокчейн — це модне слово, що пов’язане з криптовалютами Bitcoin та Ethereum. Проте нещодавно його все більше почали згадувати у темах про майбутнє медіа.

Блокчейн (blockchain, ланцюжок блоків) — це розподілена база даних, у якої пристрої зберігання даних не підключені до загального сервера. Ця база даних зберігає список упорядкованих записів (блоків), що постійно зростає. Кожен блок містить мітку часу та посилання на попередній блок.

Дікер заснував стартап Po.et, щоб використати цю технологію в інтересах творців контенту. Він каже, що постійно хотів створити маркетплейс для медійників, чим власне і має стати Po.et. Стартап покликаний розширити індивідуальні можливості творців: не лише журналістів, але й авторів відео/фото/музики.

«Po.et — це колективний універсальний регістр (і платформа), розроблений для реєстрації власності та метаданих для цифрового контенту», — йдеться на сайті ресурсу.

Права автора на будь-який контент миттєво реєструватимуться

На думку Дікера, є дві основні проблеми з сучасними ЗМІ. Перша — зовнішня. Наприклад, фейкові новини чи авторське право. Друга — цінність змісту медіа. Яка реальна цінність того чи іншого контенту?

На цьому полі і має працювати Po.et. Назва проекту розшифровується як «доказ існування» (proof of existence). Він допоможе створювати незмінний сертифікат на право власності для електронного контенту, а також відстежувати та ліцензувати ваш контент в мережі та базі даних блокчейн.

Поки можливостями стартапу користується близько 58 тис. людей. У  Po.et вже є плагін для WordPress, але вони працюють над інтеграцією і в інші CMS. Також ведуться перемовини щодо співпраці з соцмережеюTwitter та платформою Medium.

«Ми насправді не дивимось на твіт як на контент, чи щось, що має інтелектуальні права, які можна відслідкувати чи зафіксувати. Але у Po.et ми намагаємось створити систему, яка допоможе вам зробити це», — запевняє пан Джаррод.

Po.et

Тепер бренди зможуть інвестувати прямо в авторів

Оскільки  Po.et  дозволяє самим авторам ліцензувати свій контент, медіакомпанії від цього не в захваті. «Їхній страх полягає у тому, що коли ми реально можемо це робити — чи потрібні медіакомпанії нам тепер? Якщо ви спортивний блогер, який пише для SB Nation чи Deadspin, а весь ваш контент підв’язаний до Po.et, ви можете отримувати пропозиції і від інших медіакомпаній. Зрештою, бренди можуть сказати щодо автора: «Дивіться, в нас тут великий гравець у цій сфері, ми хочемо спонсорувати саме його», — каже Джаррод Дікер.

Він називає спонсорський контент у ЗМІ мильною бульбашкою, бо такі показники, як реакція чи перегляди сторінок більше не працюють. Реклама не працюватиме за п’ять років. По-перше, тому що існує AdBlock. По-друге, тому що медіаплатформи (приміром, Facebook, Snapchat чи Twitter) обмежують бренди у рекламних можливостях. В один прекрасний момент бренди можуть відмовитись від послуг таких медіаплатформ.

І хоча Дікер активно пропагує подібну децентралізацію, все ж переконує, що медіакомпанії також можуть мати вигоду від його системи:  «Медіаплатформи як і раніше зможуть володіти та архівувати їхній вміст та обмінювати його через Po.et. Також можна знайти нових авторів, визначити для них обсяг роботи.  Але чи може нова модель призвести до розмежування новин та самих медіакомпаній? Так, це безперечно можливо. Це все буде лібералізовано: люди готують новини — а не просто працюють на CNN — і формують власний бренд. Потім вони використовують Po.et, щоб просувати контент в різних формах. Це все про те, як ми можемо визначити і оцінити роботу автора».

po.et2

Стартап підтримує компанія BTC Media

Проект реалізує Po.et Foundation, але материнською організацією є компанія BTC Media. Вона нещодавно придбала журнал Bitcoin, співзасновником якого є творець криптовалюти Ethereum Віталій Бутерін, та перевела його повністю в онлайн.

Для Po.et Foundation була запущена ICO-кампанія — збір коштів (токенів) для блокчейн-бізнесів — під час якої «підняли» $10 млн. Проте з того часу фонд збільшився. Зараз Джаррод Дікер оцінює його ринкову капіталізацію у $160 млн.

Po.et — некомерційна платформа з відкритим вихідним кодом. Тобто її без проблем можна використати як базис для розробки продукту із комерційною метою. Це робить Po.et ще більш цікавим проектом.

 
Источник: 
PRпортал

Comments (0)

Leave a comment

7 + 1 =
Решите эту простую математическую задачу и введите результат. Например, для 1+3, введите 4.