Ofcom розпочав три нових розслідування щодо каналу Russia Today

Британський медіарегулятор Ofcom розпочав три нових розслідування щодо програм російської державної мережі телеканалів іномовлення Russia Today (RT).
 

Як повідомиляєMedia Sapiens, розслідування стосуються новинних програм, що виходили 26 квітня і 4 травня, а також ефіру політичного ток-шоу Crosstalk за 20 квітня.

У повідомленні регулятора наголошується, що сам факт розслідування не означає, що мовник зробив якесь порушення.

Ліцензіями на мовлення RT в Великій Британії володіє компанія TV Novosti, вона ж його й здіснює.

Russia Today – мережа телеканалів іномовлення, які фінансуються урядом Росії. Експерти неодноразово відзначали, що ці телеканали поширюють російську пропаганду.

Нагадаємо, в березні Ofcom попередив російський державний телеканал іномовлення Russia Today, що його ліцензію може бути скасовано. Британські ЗМІ повідомляли, що депутати Палати Представників обговорювали доцільність трансляції каналу RT у Британії із прем'єр-міністеркою країни Терезою Мей (Theresa May). За словами пані Мей, припинення його мовлення може стати одним із варіантів санкцій для Росії, яку Британія підозрює в причетності до отруєння хімічною речовиною колишнього російського розвідника Сергія Скрипаля та його доньки, яке сталося 5 березня в англійському місті Солсбері. 

У квітні британський регулятор розпочав сім розслідувань проти російської державної мережі телеканалів Russia Today, яку підозрюють у порушенні принципу неупередженості.

Ofcom тоді повідомив, що висвілення подій на телеканалі RT донедавна не надто відрізнялося від інших телекомпаній, які мовлять у країні. «Однак після подій у Солсбері ми спостерігали значне збільшення кількості програм RТ, які вимагають розслідування потенційних порушень Кодексу мовлення Ofcom», – повідомив регулятор.

Телеканалу погрожував відкликання ліцензії, проте 13 травня регулятор заявив, що RT зможе продовжити роботу в Великобританії.

Російська влада у відповідь заявляла, що британські ЗМІ не зможуть працювати в Росії, якщо RT позбудеться ліцензії у Великобританії. 

З 2011 року, коли RT почав працювати у Великій Британії, Ofcom виявляв 15 випадків порушення правил мовлення. У двох з них від телеканалу зажадали опублікувати результати розслідувань.

 
Источник: 
PRпортал

Comments (0)

Leave a comment

4 + 6 =
Решите эту простую математическую задачу и введите результат. Например, для 1+3, введите 4.