Liquid Death випустив мило для психів
Виробник засобів особистої гігієни Dr. Squatch та бренд консервованої води Liquid Death випустили справжнє «мило для психів» — «Dirt Murderer».
У рекламі напівоголений чоловік у масці хокейного воротаря (натяк на Джейсона Вурхіза з фільмів серії «П’ятниця, 13-е») намилює своє тіло «Dirt Murderer», щоб змити гріхи.
Новий продукт позиціонується як «перше мило, створене для працьовитих психів», і допоможе «пахнути свіжіше, ніж гірський струмок».
12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.
«Dirt Murderer» виготовлене за фірмовим рецептом Dr. Squatch з додаванням солі Мертвого моря та води Liquid Death, щоб надати йому надзвичайно свіжого аромату. Мило має нотки евкаліпта, ялівцю та кедрового дерева.
- Войдите, чтобы оставлять комментарии