Lidl представив свою альтернативу різдвяній вантажівці Coca-Cola
Мережа супермаркетів Lidl надихнулась культовою червоною вантажівкою Coca-Cola і представила власну версію — з різдвяною колою Freeway.
Вантажіка вирушить у святковий тур Великою Британією, обіцяючи подарунки та магію на кожній зупинці. Вона з’явиться у дев’яти містах Великобританії, починаючи з 14 листопада, а її тур завершиться 1 грудня у Саутгемптоні.
На кожній зупинці бренд запланував інтерактивні заходи з дегустацією різдвяних солодощів. Відвідувачі навіть зможуть загадувати бажання, які Lidl прагне виконати.
12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.
У рекламі Lidl розповідає історію Ніка, працівника, який вирушає в дорогу на вантажівці Freeway, щоб поширити святкову магію по всій країні.
- Войдите, чтобы оставлять комментарии