Google блокує рекламу виборів після закриття дільниць в США
Починаючи з 5 листопада, Google припинить показ виборчої реклами на всіх своїх платформах. Це рішення покликане запобігти дезінформації щодо процесу голосування та передчасним заявам про перемогу кандидатів.
Політика, вперше запроваджена під час виборів 2020 року, спрямована на зменшення плутанини в період підрахунку голосів, який може тривати навіть після офіційного дня виборів. Таким чином, Google прагне захистити користувачів від фальшивих або маніпулятивних повідомлень.
Рекламна пауза стосується всіх оголошень, що стосуються виборів у США, включно з кампаніями на YouTube, Google Ads та інших платформах. Вона триватиме кілька тижнів після виборів, а рекламодавців буде повідомлено про зняття обмежень.
Інші технологічні гіганти також вживають заходів щодо виборчої реклами. Наприклад, Meta блокує нові політичні оголошення за тиждень до виборів, хоча ще не оголосила про подібні заходи після завершення голосування.
Політика Google є частиною загальних зусиль технологічних компаній щодо боротьби з дезінформацією, особливо в контексті останніх виборів, коли поширення фейків стало великою проблемою.
- Войдите, чтобы оставлять комментарии