Facebook, Twitter, Microsoft та YouTube разом боротимуться з тероризмом в інтернеті

Інтернет-гіганти Facebook, Twitter, Microsoft та YouTube оголосили про створення Глобального Інтернет-форуму для боротьби з тероризмом. Про це вони заявили у понеділок, 26 червня.

Повідомлення про співпрацю компанії розмістили на своїх офіційних сторінках. «Поширення тероризму та насильницького екстремізму - актуальна глобальна проблема, важлива  для нас усіх. Ми вважаємо, що завдяки співпраці, яка об’єднає найкращі технологічні та операційні аспекти наших індивідуальних зусиль, ми зможемо краще боротися з терористичним контентом», - йдеться взаяві, опублікованій в Twitter, пише Media Sapiens

Метою Глобального Інтернет-форуму є зменшення доступу терористів до інтернет-послуг. У межах організації  компанії працюватимуть спільно над розробкою політики та способів боротьби з терористичним контентом, а також технологічних методів протидії цій проблемі. Група тісно співпрацюватиме з урядовими антитерористичними організаціями, Виконавчим директоратом з питань боротьби з тероризмом ООН (UN CTED) та Ініціативою ICT4Peace, у рамках якої буде проведено низка семінарів у Кремнієвій долині. Під час них Facebook, Microsoft, YouTube та Twitter навчатимуть менші компанії та організації боротися з тероризмом.

Технологічна співпраця проявиться, зокрема, устворенні бази даних для відстеження екстремістського контенту.

Кожен файл матиме «цифровий відбиток». Після того, як він потраплятиме в базу даних,  компанії перевірятимуть, чи не порушує доданий контент їхню політику.  За необхідності технологічні гіганти зможуть швидко знаходити його на своїй платформі і видаляти.

Нагадаємо, уряди держав неодноразово критикували соцмережі за недостатні зусилля щодо протидії онлайн-тероризму. Так нещодавно Прем’єрка Великобританії Тереза Мейзакликала лідерів «Великої сімки» чинити більший тиск на великі технологічні компанії, такі як Facebook і Google, через поширення екстремістського контенту онлайн, а влада Німеччини  схвалила введення штрафів на суму до 53 млн доларів проти соцмереж, які після скарг користувачів не видалятимуть повідомлення та фейкові новини, що розпалюють ненависть. 

 
Источник: 
PRпортал