Давид із сумками та херувим із паспортом: британська авіакомпанія створила серію статуй

Креативна студія Uncommon продовжує роботу над проєктом, що розвиває позиціонування авіакомпанії British Airways під слоганом «A British Original». Цього разу компанія підкреслила унікальні особливості, які є «необхідними для подорожей», демонструючи глибоке розуміння потреб своїх клієнтів. Для цього було створено серію мармурових статуй, які символізують постійні цінності British Airways — ті, що «викарбувані в камені» й не підлягають змінам.

Кожна з семи скульптур була натхненна реальною класичною європейською статуєю та прив’язана до одного з популярних напрямків, які обслуговує авіакомпанія. До проєкту були відібрані лише найвідоміші й найунікальніші скульптури світу, які переосмислили в сучасному ключі.

Так, ґаргулья зі смартфоном символізує обмін повідомленнями через безкоштовний WiFi на борту, херувим із паспортом уособлює зручний доступ до аеропортів Центрального Лондона, а статуя Давида з сумками для покупок підкреслює переваги шопінгу під час подорожей із British Airways.

Источник: 
PRпортал