Бездомність перетворили на ексклюзивний стиль життя
Бездомність не завжди помітна, і її часто неправильно розуміють. У Лісабоні ця проблема також є критичною. Кількість безпритульних зросла на 25%, що спонукало організацію Comunidade Vida e Paz та агентство LOLA Normajean запустити провокаційну кампанію з глобальним творчим резонансом «The Homeless Condo».
Імітуючи маркетинг розкішної нерухомості, кампанія переосмислює кризу бездомності як найбільш іронічну нову подію в місті, закликаючи платників податків пожертвувати 0,5% від свого податку на прибуток на цю справу.
Кампанія «The Homeless Condo» привернула увагу, поставивши тривожне питання: «Що, якби життя на вулиці було найновішим житловим трендом?».
Сатиричний проєкт зачепив за живе, змусивши громадян зіткнутися з власними уявленнями про бездомність. Він висвітлив реальність: сьогоднішні бездомні все частіше складаються з сімей, дітей та молодих робітників, а не зі стереотипів, які часто домінують у суспільній свідомості.
- Войдите, чтобы оставлять комментарии