Як бренди можуть скористатися можливістю здійснення покупок в медіа
Поєднання торгівлі та сторітелінгу стимулює появу нових засобів реклами: медіа з можливістю покупки. У новій Інструкції від WARC зазначається, як маркетологи можуть скористатися підвищенням популярності формату реклами з можливістю здійснення покупки.
Інструкція від WARC щодо можливості покупок у медіа
Власники медіа інвестують у ті засоби, що дозволяють брендам систематизувати і просувати продукти на своїх платформах, для того щоб користувачі мали змогу робити покупки не закриваючи додаток або сайт. Контент з можливістю покупок може включати статичні зображення або відео в режимі реального часу – що часто можна помітити у відомих інфлюенсерів, і такі формати також можуть транслюватися на телебаченні або в аудіозаписах.
Шість основних положень
1: Онлайн-шопінг перетворюється на розвагу. Якщо раніше електронна торгівля була більш прагматичною, то тепер користувачі стали звикати до захоплюючих та інтерактивних елементів.
2: Соціальні мережі запропонували цифровий варіант торгівлі унаслідок пандемії COVID-19. Оскільки у споживачів не було змоги фізично відвідати магазини роздрібної торгівлі, соціальні платформи допомогли брендам не зникнути з поля зору.
3: Відео в режимі реального часу – це ключ до зростання формату покупок у медіа. Беручи до уваги популярність в Китаї протягом кількох останніх років, власники медіа почали й собі організовувати заходи в режимі реального часу у різноманітних додатках.
4: Можливість здійснення покупок в медіа вимагає нового підходу до планування ЗМІ. Кампанії соціальної торгівлі повинні поєднувати сторітелінг з інформацією, яка змогла би миттєво спонукати до діалогу.
5: Інфлюенсери є надзвичайно важливими для успіху формату продажу в медіа, проте їхня роль стає більш неоднозначною. Поява власного асортименту брендової продукції інфлюенсерів може ускладнити відносини з рекламодавцями.
6: Можливість покупок в медіа найкраще працює для таких категорій як мода і засоби догляду. Вони здобули перевагу завдяки найбільш оптимальному поєднанню високого рівня залучення покупців та доступних цін.
* Читачі можуть записатися на вебінар WARC Talks, на якому доповідачі з Isobar Commerce порадять, як зробити можливість покупок в медіа частиною багатоканальної стратегії.
- Войдите, чтобы оставлять комментарии