Стратегія, аналітика та аудиторія: 3 типові помилки реклами у соцмережах

Витрати на рекламу у соціальних мережах у 2020 році склали 132 млрд доларів. І вони зростають. За даними Statista, наприклад, очікується, що до 2024 року ця сума зросте до 200 млрд доларів.

США, безумовно, є найбільшим ринком реклами у соціальних мережах у світі. Однак це не означає, що маркетологи в інших країнах також не користуються перевагами соціальних мереж.

Проте, навіть найбільш технічно підковані компанії, у відділах маркетингу яких працюють розумні люди, зазвичай припускаються деяких типових помилок. Ніхто не хоче витрачати маркетинговий бюджет на помилки, яких легко уникнути.

Ось три типові помилки маркетингу в соціальних мережах та що потрібно змінити, щоб максимально використати свої зусилля для успіху.

Помилка №1: Невміння планувати

Одна з найгірших речей, які можна зробити, — запустити маркетингову кампанію у соціальних мережах без належного планування та підготовки. Стара приказка про те, що невдача у плануванні схожа планування невдачі, актуальна навіть у епоху діджитал технологій. Розробка стратегії може здатися очевидною, але багато компаній зазнають невдачі в цьому ключовому моменті.

При плануванні краще записати конкретні цілі, яких хочеться досягти, як планується їх досягти, як довго триватиме кампанія та скільки грошей потрібно для кампанії. Також важливо з’ясувати, як виміряти результати маркетингової кампанії. Як дізнатися, чи була вона успішною чи потрібно щось змінити?

Помилка №2: Нездатність визначити цільову аудиторію

Ще одна поширена помилка маркетингу у соціальних мережах, яку роблять багато компаній, у тому, що вони можуть правильно визначити свої цільові ринки. Різні стратегії краще працюватимуть з різними цільовими демографічними даними. Отже, перш ніж виділити хоч один долар на свою кампанію, потрібно визначити цільову аудиторію.

Коли витратиться час на визначення цільової демографічної групи, можна буде вибрати конкретні соціальні мереж, які найкраще відповідають цілям. Існує безліч соціальних мереж, і з кожним днем ​​їх стає дедалі більше. Але деякі платформи соціальних мереж подобаються деяким демографічним групам більше, ніж іншим. Знання аудиторії допоможе вибрати правильні платформи.

Помилка №3: ​​Нездатність відслідковувати аналітику

Якщо хтось збирається запустити маркетингову кампанію у соціальних мережах, йому слід відстежувати аналітику. Як згадувалося вище, відстеження цієї інформації це те, завдяки чому можна оцінити продуктивність. Щоб вкладати кошти у діджитал маркетинг, необхідно знати наступне: Хто відповідає? На які оголошення люди натискають чи взаємодіють? Як довго залишаються на певних сторінках?

Те, що можна виміряти, має бути виміряне. Компанія може використовувати дані, витягнуті з аналітики, для точного настроювання маркетингових зусиль у соціальних мережах. Те, що маркетолог робить з аналітикою, може створити чи зруйнувати маркетингову стратегію у соціальних мережах.

Одна річ, яку слід враховувати, важливість наявності ефективного веб-сайту, на який можна спрямовувати людей. Відсутність професійного веб-сайту обмежить ефективність маркетингових зусиль у соціальних мережах. Це одна з причин розглянути можливість використання послуг агентства з веб-дизайну.

Аутсорсинг важливий, коли не маєш власного таланту. Можуть знадобитись послуги, які пропонує компанія з розробки програмного забезпечення.

Це лише кілька прикладів деяких із найпоширеніших помилок маркетингу у соціальних мережах, які зазвичай роблять багато компаній.

Источник: 
PRпортал