Що не так у символах Федоріва про Україну?

Що не так у символах Федоріва про Україну, який зробив віжуал державному туризму?

У символах все не так: від кольору до змісту, що вони несуть. 

Почнімо. Зверху ми бачимо лебедів. Це символ російської авторської казки "Лєбьодушка".

Це казка радянської письменниці. Саме радянської, народженої у Воронезькій губернії; частину життя жила у Радянському Воронежі, а у 1957 році була прийнята до союзу письменників СРСР. 

Померла у 1984 році, є одним із символів сучасної Росії. 

Посередині ми бачимо відображення казки Петра Єршова "Коньок-Горбунок", написаної у 1830-х роках. Це повністю художня вигадка, автор створив казку під впливом творів О. С. Пушкіна. Причиною створення казок є саме цензура, чим досі славиться Росія. 

Олександр Пушкін з похвалою відгукнувся про "Конька-Горбунка". У 1843 році після виходу третього видання "Коньок-Горбунок" був повністю заборонений цензурою і 13 років не перевидавався.

За свідченням Павла Анненкова, до середини 1850-х років про казку не згадували.

У 1856 році казку публікують знову, але вже у 1922 році за радянської Росії казку забороняють через сцени, в яких бачать прославляння царя. 

У 1934 році, у розпал колективізації, казку сприймають як "історію однієї чудової кар'єри сина сільського кулака". Навіть у сучасній Росії в ній вбачають прояви екстремізму щодо татар. 

Казку екранізували, був однойменний балет. Навіть наприкінці 1980 року з'явилася відеогра. Зараз казка й надалі лишається одним із символів Росії. У 2020-му році її екранізують знову. 

Знизу ми бачимо відображення "Казки про золотого півника" Олександра Пушкіна. Її було написано у 1834 році. Також підлягала цензурі, а саме такі фрази: "Царюй, лежачи на боці" і "Казка - брехня, та в ній натяк! Добрим молодцям - урок".

Пушкін, як і всі його твори, є символами Росії. Радянської - через його критику царя - та сучасної. Мала низку екранізацій та постановок. 

Пушкін є одним із головних символів Росії, його дні народження святкують, його твори вивчають, він є елементом освіти громадян Росії. 

Як бачимо, всі використані Федорівим символи є символами художніх творів російських письменників, на яких базуються стовпи сучасної Росії. Тому мені незрозуміло, яким чином символи Росії дотичні до державного брендингу України для заохочення туризму всередині країни?

"Туризм" росіян ми дуже добре спостерігаємо з 2014 року. Якщо Федорів і влада прагнуть заохочувати росіян мандрувати Україною, то хай доповнять символи реалістичністю й дадуть півням автомати Калашнікова.

Петро Терентьєв

Источник: 
PRпортал