Рекламодавці з усього світу витрачають $2,6 млрд. на сайти з недостовірною інформацією

Не дивлячись на значні зусилля, які докладають представники цієї індустрії, нове дослідження, проведене компаніями NewsGuard і Comscore, виявило, що видавці неправдивої чи навмисно спотвореної інформації набивають повні кишені грошей в основному з алгоритмічного розміщення реклами.

Чому це важливо?

Безпека брендів залишається надзвичайно важливим питанням, але списки надійних сайтів та людський контроль можуть зупинити потік рекламних бюджетів до гаманців зловмисників.

Що відбувається?

Дослідження, з результатами якого можна ознайомитися тут, повідомляє, що великі рекламодавці, які вклали свої кошти у такі видання, зробили це ненавмисно унаслідок хитромудрого процесу алгоритмічного розміщення реклами, після якого бренди гадки не мають, куди саме надходить їхній бюджет.

- Важливо розглянути це в контексті. За оцінками компаній NewsGuard і Comscore, 2,6 млрд. дол. – це 1,68% від витрат на покази реклами (у випадку партнерства цей показник сягає 155 млрд. дол.) серед вибірки з 7500 сайтів, що досліджувалися.

- Особливо гостро, на думку дослідників, ця проблема постала в США, де величезний ринок алгоритмічного розміщення реклами, який оцінюється у 96,89 млрд. дол., відправляє близько 1,62 млрд. дол. саме на сайти з неправдивою інформацією.

- Це означає, що з витрат на цифрову рекламу на кожні $2,16, які надходять до законних інформаційних організацій, приходиться $1, який американські рекламодавці віддають ЗМІ з дезінформацією.

- Однак точну суму підрахувати неможливо, оскільки деякі цифрові платформи, що контролюють значну частку рекламного ринку, не публікують інформацію щодо своїх щорічних рекламних витрат, які надходять на сайти з недостовірною інформацією.

- Інша проблема полягає у тому, що навіть доволі авторитетні організації можуть стати джерелом дезінформації, як нещодавно і виявилось, коли YouTube заборонив Sky News Australia за порушення політики поширення дезінформації щодо пандемії COVID, і тепер над цим інформаційним сайтом проводиться парламентське розслідування.

Як діяти у цій ситуації?

- Високі технології навряд чи стануть рішенням цих технологічних труднощів. Головним способом викорінення проблеми витрат на дезінформацію може стати громадський контроль.

- Створіть справжній захисний щит у вигляді списків достовірних, надійних інформаційних організацій, які не лише є повністю безпечними для брендів, але й навіть допомагають з фінансуванням якісних репортажів.

Источник: 
PRпортал