Рекламодавці більше не будують довгострокових планів і витрачають менше коштів на кампанії

На думку видавців з усього світу, перехід на короткострокове планування та скорочення витрат рекламодавців на проведення кампаній стали найбільш помітними змінами в період з 2019 р по 2020 р внаслідок пандемії COVID-19.

Рекламодавці також притримуються думки, що в такий нестабільний період вони повинні стати більш гнучкими, ніж коли-небудь раніше, а також готовими швидко підлаштовувати свої кампанії під зміни у світі.  

Такі висновки можна зробити на основі нового дослідження «Шлях до відновлення», проведеного компанією Rakuten Advertising, яка організувала опитування серед мережі видавців з усього світу для аналітичного звіту.

Перехід рекламодавців до більш короткострокового планування (від одного до трьох місяців) можна було помітити під час «Золотого кварталу» (4-го кварталу), і саме на нього посилалися 70% видавців.  Не дивлячись на це, 72% видавців стверджують, що рекламодавці беруть на себе зобов’язання щодо взаємовідносин на платній основі під час пікового купівельного сезону, у той час як більше третини (37%) видавців очікують, що комісії залишаться незмінними під час цього періоду.  

Майже половина афілійованих видавців повідомляють, що від початку пандемії відвідуваність їхніх сайтів збільшилася, а близько 44% очікують, що рівень  відвідуваності під час пікового купівельного сезону в 2020 р навіть перевищить показники, які існували до пандемії COVID-19.

Більше половини видавців зазначили, що акцент більшою мірою на знижках, акціях та вигідних пропозиціях – це саме та стратегія, яка стимулювала найбільше  залучення відвідувачів  до їхніх сайтів від самого початку пандемії.

Багато видавців адаптували повсякденну діяльність в умовах пандемії, при цьому 34% з них  надали рекламодавцям додаткові можливості за тією самою ціною та комісію на кращих умовах, а 27%  заявили про появу в наявності нового товару і організації нових кампаній. Близько 72% повідомили, що від початку пандемії не відбулося жодних змін у вартості розміщення продукції на їхніх сайтах.

Здавалося б, рекламодавці більше розуміються у питаннях витрат, але споживачі теж не пасуть задніх.  За даними компанії Rakuten Advertising, купони на знижку та сайти з ваучерами почали користуватися особливою популярністю під час пандемії, і ця тенденція продовжується і надалі.  

За словами виконавчого директора міжнародного відділу компанії Rakuten Advertising Ентоні Капано, «в останні місяці спостерігається значне зростання споживчих витрат через  незадоволений попит, і рекламодавці чітко розуміють свої можливості у піковий купівельний період».

«Тим не менш, у них з’явилося більше сумнівів щодо шляху свого відновлення, і тому вони планують кампанії на 2021 більш консервативно», - додав він. «В наступному році видавці будуть працювати таким чином, щоб мати змогу швидко змінювати свій підхід залежно від поведінки споживачів, і рекламодавцям слід до цього підготуватися».

Источник: 
PRпортал