Google розкриває нові AI-функції для реклами на DMEXCO 2023
На цьогорічній конференції DMEXCO Google презентував нові рекламні можливості, що базуються на ШІ. Ці інструменти покликані зробити рекламні кампанії більш точними та персоналізованими.
Покращені пошукові кампанії
Моделі Gemini компанії на основі ШІ тепер підтримують створення пошукових кампаній кількома мовами, включаючи німецьку, французьку та іспанську.
Покращений генеративний ШІ для творчості:
➡️ Редагування зображень за допомогою ШІ поширюється на пошукові кампанії, кампанії для створення попиту, додатки та медійні кампанії.
➡️ Генерація ресурсів буде доступна шістьма новими мовами: німецькою, французькою, іспанською, португальською, голландською та італійською.
➡️ Тепер рекламодавці можуть надавати довідкові зображення разом із підказками для зображень, згенерованих ШІ, які відповідають естетиці їх бренду.
Покращений контроль бренду:
➡️ Рекомендації бренду для Performance Max наступного місяця стануть загальнодоступними.
➡️ Налаштування Demand Gen тепер доступні для всіх рекламодавців, що дозволяє закріплювати відеоресурси до певних форматів і поверхонь.
Покращена статистика продуктивності:
➡️ Нове звітування про охоплення активів у Performance Max для виявлення груп активів із недостатньою ефективністю.
➡️ Спрощена статистика ефективності, яка поєднує статистичні дані, пояснення та рекомендації в одному поданні.
➡️ Впровадження статистичних даних про цільовий темп для відстеження досягнення цілей CPA та ROAS.
➡️ Звіти про частку показів надходять у систему максимальної ефективності для текстових і товарних оголошень.
Google активно інтегрує ШІ у свої продукти, намагаючись допомогти брендам краще комунікувати з аудиторією та отримувати максимальну користь від рекламних інвестицій.
- Войдите, чтобы оставлять комментарии