"Голодні ігри": Що журналісти кажуть про рекордний пресмарафон Зеленського

Вчораншє 14-годинне дійство, яке офіційно називалося пресмарафоном, а неофіційно, журналістами було прозвано "маршем Мендель" (на честь суворої речниці президента) преса обговорює вже третій день

Відгуки різноманітні: комусь загалом сподобалося, хтось ображений тим, що не потрапив на захід, або відповіддю президента на поставлене питання, і звісно ж, всі обговорюють незвичний формат - пресмарафонів президента на фудкорті в Україні ще не було.

Depo.ua зібрав до купи різні відгуки журналістів на пресмарафон.

Однією з найобговорюваніших тем став коментар Зеленського на інцидент за участю його речниці Юлії Мендель і журналіста "Схем" Сергія Андрушка. Нагадаємо, під час візиту до США Юлія відштовхнула журналіста, який намагався поставити запитання українському президенту. Зеленський, коментуючи питання про поведінку своєї речниці, встав на її бік і заявив, що "Андрушка бачив багато разів. Поводить він себе не зовсім коректно. Тому дєвочку, в цьому випадку, буду захищати".

У "Схемах" не забарилися з відповіддю. Головна редакторка програми Наталія Седлецька на своїй сторінці у у Фейсбуі зазначила, що "Подібні заяви не мають нічого спільного з реальністю"

Заява президента, так би мовити, підкинула фекалій на вентилятор і поведінку Юлії Мендель журналісти стали обговорювати з новим натхненням. 

 

 

ЗМІ, на які "наїхав" президент, критикуючи, в основному їхніх власників, не залишили це без коментарів.

Головред НВ Віталій Сич заговорив про "параноїдальні пошуки агентів впливу". Нагадаємо,  Зеленський, відповідаючи на питання журналіста цього видання про ФОПів, неочікувано заговорив про те, звідки в НВ гроші, і хіба вони не західні?  Журналіст відповів, що українська компанія Dragon Capital є фірмою чеха Томаша Фіала, який, в свою чергу, має бізнес лише в Україні.

 

Головний редактор "Страни" Ігор Гужва, про якого йшлося під час спілкування президента з журналістом "24 каналу" Антоном Голобородьком, попросив пережати Зеленському, що він вже не в розшуку.

Нагадаємо, питання Голобородька стосувалося гасла президентської компанії "Прийде весна і будемо саджати". "Гучні справи, які є, мають ознаки політичної вмотивованості. Особливо, якщо вважати, що голова вашого Офісу - людина з цікавою репутацією. Його заступник Смірнов - його друг і друг Портнова. Їх вже називають "смотрящімі за судами". Данилюк сказав, що пішов з посади, бо питання вирішуються "шляхом рішалова" і люди, які там працюють, по-іншому не вміють... Чи не здається Вам, що обіцянка саджати набула зовсім іншого значення? Коли реально почнуть працювати закони", - запитав журналіст. 

У відповідь президент запитав, у чому політична вмотивованість підозр пану Микитасю, Живаго чи Пашинському і попросив журналіста назвати хоч одну справу, яку відкрили з таких мотивів. 

За словами Зеленського, ключ "Богдан-Портнов" не має до нього стосунку. Крім того, він не знайомий з Портновим, а лише бачився з ним кілька років тому: "З Портновим ми не знайомі. Ви їх поєднуєте - як ця "троїця" впливає на мене, на суспільство і людей, яким даються підозри". 

"Їм не треба на вас впливати. Вони впливають на суди", - сказав журналіст. Він додав, що, за його інформацією, у лютому до України повернеться редактор Ігор Гужва, який наразі перебуває у Відні, і запитав, чи затримають його.

"Скажіть питання, ви ж хочете, щоб я розібрася. У вас святковий монолог, Антон", - сказав президент. За його словами, якщо Гужва перебуває у розшуку і повернется до України, то його затримають. 

 

Заступився Гужва і за 112 канал, по власнику якого пройшовся Зеленський. Нагадаємо, журналіст 112 питав, чому їхньому ЗМІ не продовжили ліцензію.

"Ви ж "112 Україна"? Ваш власник Медведчук? Козак, Медведчук – одна історія. Ми ж відверто кажемо. Пан Медведчук, який має не проукраїнську позицію, є вашим власником?" – запитав президент у журналіста телеканалу. Представник телеканалу відповів, що Медведчук не є власником і взагалі це все не має ніякого стосунку до редакційної політики "112 Україна".

Зеленський зауважив, що його команда ніколи не займалася редакційною політикою будь-яких телеканалів і в партії "Слуга народу" немає власників телеканалів.

 

Частину дописів можна об'єднати під робочою назвою "клуб не отримавших акредитацію". Сюди потрапили чимало авторитетних журналістів. Обережно, нецензурна лексика.

Так, журналісту BIHUS.info Данилу Мокрику відмовили в акредитації, а коли "Суспільне" поділилися своєю, не пустили все одно.  Проте питання таки пролунало. 

 

 

 

 

Обговорюють і рекорд, офіційно встановлений Зеленським, і формат заходу. Щоправда, здебільшого з іронією.

 

 

 

 

 

 

 

 

Источник: 
PRпортал