23,9 — 69,0 млн грн оцінюється ринок реклами в Телеграм у 2 кварталі 2021 року

На ТОП-7 категорій за кількістю замовлень припадає 81,9% від загальної кількості рекламних постів в телеграм-каналах. Серед найпопулярніших категорій — «ЗМІ», «Мотивація та саморозвиток» і Музика. А на ТОП-7 категорій по обороту реклами припадає 91% від загальної вартості рекламних постів.

В кінці липня 2021 біржа реклами в Telegram Telega.com.ua завершила дослідження «Ринок реклами в українських Telegram-каналах» за другий квартал 2021 року.

Для оцінки ринку були використані дані по 3 091 українським каналам з аудиторією в 25 727 551 підписників. Основна мета дослідження — визначити обсяг і перспективи ринку реклами в українських Телеграм-каналах, використовуючи виключно об’єктивні дані.

 

ТОП-10 категорій за кількістю замовлень реклами в 2 кварталі 2021 року

  • Новини та ЗМI — 40,8%
  • Бізнес та стартапи — 29,1%
  • Экономiка та фiнанси — 7,6% 
  • Відпочинок та розваги — 5,1%
  • Авто i мото  — 3,6%
  • Ставки та азартнi iгри — 2,6%
  • Гумор та меми — 2,2%
  • Музика — 1,7% 
  • Iнтернет технологii — 1,5%
  • Кiно — 1,3%

ТОП-7 категорій по обороту реклами в 2 кварталі 2021 року через біржу Telega

  • Новини та ЗМI — (40,8% від загального обсягу)
  • Мотивацiя и саморозвиток (9,4%)
  • Музика (7,2%)
  • Бізнес та стартапи (6,5%)
  • Здоров’я та медицина (4,3%)
  • Подорожi та Туризм(2,9%)
  • Наука та технології -2,9%

Автори дослідження ринку реклами в українських Telegram-каналах у 2021 р.

  • Дмитро Корнілов, д. е. н., проф.;
  • Михайло Райцин, фаундер (засновник) Telega;
  • Дмитро Зайцев, к. е. н., візіонер сервісу Telega.in, ведучий активний піар;
  • Андрій Свириденко, керівник відділу аналітики Telega;
  • Люман Сейдаметов, аналітик Telega

Методика оцінки обсягу ринку реклами в українських Телеграм-каналах

1. Сформовано ТОП-50 українських каналів за кількістю активної аудиторії (кількістю переглядів), в яких були рекламні пости. В якості основного джерела використовувалися дані ресурсу https://telega.com.ua «Сервіс для реклами вашого бізнесу в Telegram каналах», а також інформація з ресурсу https://telemetr.me (дані за 2 кварталі 2021 року).

2. Розрахований обсяг реклами в ТОП-50 українських каналів за 3 місяці (помножили вартість рекламного поста на їх кількість для кожного каналу з ТОП-50).

3. Побудовано діаграму Парето для ТОП-50 українських каналів і розглянуто розподіл вартості реклами в каналах.

4. Проведено оцінку частки вибірки (ТОП-50) аналізованих каналів.

5. Проаналізовано залежність вартості реклами в каналах від переглядів у досліджуваній вибірці (ТОП-50).

6. Визначено загальну кількість переглядів у всіх українських каналах за даними аналізованих джерел за 3 місяці.

7. Зроблено оцінку обсягу ринку реклами в українських Телеграм-каналах на основі лінійної та нелінійної залежності від кількості переглядів за 3 місяці, тобто визначено максимальне та мінімальне (розрахункове) значення.

8. Зроблено оцінку обсягу ринку реклами в українських Телеграм-каналах за рік.

9. Сформульовані фактори, що впливають на утворення похибок і припущень.

Висновки дослідження

На 3 091 українських каналів припадає 25 727 551 підписників, 4 821 372 переглядів (активної аудиторії), середній ER дорівнює 4 821 372. Ці показники забезпечили приплив реклами на суму близько 23,9 млн. Грн. / За 2-ий квартал 2021 року або при перерахунку на рік близько 95,6 млн грн / рік по категорії «Українські канали».

За даними ресурсу https://telega.com.ua/analytics/themes/ середні розцінки за рекламу в українських Телеграм-каналах на 1.07.2021 виходячи з переглядів представлені в таблиці.

ТЕМАТИКА CPM* ERR** ЗАГАЛЬНА КІЛЬКІСТЬ КАНАЛІВ В КАТЕГОРІЇ
Авто і мото 198 ₴ 26.59% 45
Бізнес та підприємництво 540 ₴ 24.39% 78
Відпочинок та розваги 96 ₴ 43.71% 84
Гумор та меми 44 ₴ 37.23% 3
Здоров’я та медицина 105 ₴ 32.04% 26
Інше 431 ₴ 3.40% 206
Мотивація та саморозвиток 170 ₴ 19.86% 49
Музика 363 ₴ 13.26% 56
Новини та ЗМІ 295 ₴ 20.45% 307
Освіта 129 ₴ 27.67% 266
Подорожі та туризм 158 ₴ 20.20% 57

* CPM — вартість 1000 переглядів в категорії в грн (дані за цим показником регулярно оновлюються на основі даних за заявками на рекламу).

   ** ERR — середній рівень залученості в категорії (розраховується як відношення переглядів до загального пiдписників).Більшість каналів в категоріях ЗМІ, Інтернет, Маркетинг, Відпочинок і Розваги, Робота, Криптовалюта, Юриспруденція, а також Авторські блоги, Бізнес і Фінанси виставляють більш високі розцінки за розміщення рекламних постів. Актуальні значення CPM для кожної категорії щомісяця оновлюються.

Источник: 
PRпортал