Перший адвент-календар Chanel зазнав шквалу критики

Перша спроба Chanel створити адвент-календар не викликала того святкового настрою, на який вона сподівалася.

Щоб відсвяткувати 100-річчя свого фірмового аромату та пляшки, люксовий бренд випустив низку лімітованих одиниць у формі пляшки № 5, включаючи календар, наповнений «таємничими сюрпризами… з щасливим числом Габріель Шанель». ». Незважаючи на те, що в подарунок входять повнорозмірні косметичні засоби Chanel, клієнти не очікували знайти в його 27 коробках «смаколики», як-от стікери та мішечок для зберігання, враховуючи, що календар коштує 825 доларів США.

Набір привернув увагу всього світу, попри те, що користувачі соціальної мережі Weibo назвали це «шахрайством». У мережі TikTok серія відео користувачки Елізи Хармон зібрала мільйони переглядів, що спонукало користувачів Інтернету попереджати потенційних покупців, що подарунок «не вартий того».

Бруно Павловські, президент модного дому Chanel, відтоді відповів, що прикро, що виникла така суперечка, тому що це не те, що очікував бренд. Він також пообіцяв, що в майбутньому бренд буде обережніший.

Chanel також відкинула заяву TikTok зірки про те, що бренд «заблокував» її у мережі. Це пояснюється тим, що, оскільки компанія не активна в TikTok.

Chanel стверджує, що усвідомлює критику щодо адвент-календаря. «Наші сторінки відкриті для всіх, і мільйони підписників стежать за нами по всьому світу. Вони, звичайно, можуть вільно висловлювати свої почуття та думки, будь-то захоплення чи критика, якщо вони поважають правила гарної поведінки», – зазначає бренд.

Проте бренд особисто вважає, що календар — це справжній колекційний предмет, цінність якого не можна підсумувати лише за продуктами, які він містить.

У подальшому захисті продукту лімітованого видання Павловські пояснює, що Chanel доклала зусиль, щоб використовувати для проекту більш екологічні матеріали.

Источник: 
PRпортал