Стартує конкурс кращих PR-проектів PRAVDA Awards 2017

1 березня розпочинається реєстрація заявок на XI всеукраїнський конкурс PR-проектів PRAVDA Awards 2017. Провідні українські та зарубіжні спеціалісти – представники агентств і компаній – оберуть роботи, які встановлюють стандарти для всієї PR-галузі України. Прийом проектів триватиме до 31 березня 2017 року.

Традиційно, учасники змагатимуться за нагороди у наступних номінаціях:

«Найкреативніший проект» – за найбільш оригінальне рішення в рамках PR-кампанії:

  • категорія «Великі проекти» (бюджет більше 150 000 грн. без урахування податків);
  • категорія «Малі та малобюджетні проекти» (бюджет менше 150 000 грн. без урахування податків)

«Найефективніший проект» – за найбільш ефективне вирішення поставленої задачі за допомогою PR-інструментарію на базі етичних стандартів:

  • категорія «Великі проекти» (бюджет більше 150 000 грн. без урахування податків)
  • категорія «Малі та малобюджетні проекти» (бюджет менше 150 000 грн. без урахування податків)

«За розвиток соціуму» – за найбільш значущий внесок у розвиток суспільства та його позитивну трансформацію. Номінація актуальна для таких установ, як громадські та волонтерські організації.

PRAVDA Awards – міжнародний конкурс PR-проектів, який встановлює стандарти PR-ринку та є провідником світових трендів. Кожен, хто бажає залишити слід в історії сучасного PR, може ознайомитись з умовами конкурсу на сторінці PRAVDA Awards у Facebook та  зареєструвати свій кейс за адресою https://goo.gl/forms/jYsYX1nfNIQExFD23.

Оксана Рудюк, голова Української Асоціації зі зв'язків з громадськістю (UAPR): «PRAVDA Awards – не просто престижна нагорода за гарну роботу. Конкурс допомагає нам розвивати культуру комунікацій і формувати спільноту професіоналів – сильних і освічених людей дії, які вбачають у комунікаціях реальний інструмент для розвитку на всіх рівнях – починаючи від окремої особистості та закінчуючи цілою країною».

Ірина Раненко, голова організаційного комітету PRAVDA Awards: «Символічно, що PRAVDA Awards ХІ проходить під гаслом «майбутнє, що настало». Сьогодні спеціалісти з комунікацій працюють із трендами, які зараз з’являються та впроваджуються настільки швидко, що одразу переходять на рівень реалій та нашого повсякденного життя. І чи то контент-маркетинг, чи агенти впливу, чи відносно класичні PR-інструменти – все пропускається через трендовий фільтр (наприклад, постправда у 2016 році). Змінюються підходи до комунікацій, інструментарій, канали. Незмінним залишається лише прагнення ефективності та чітких переконливих KPI».

За детальною інформацією щодо участі у конкурсі звертайтеся на e-mail pravda.awards2016@gmail.com

Стежити за новинами конкурсу можна також на офіційній сторінці PRAVDA Awards у Facebook.

 

 

Источник: 
PRпортал