"Нафтагаз" розпочав інформаційну кампанію "хай палає"

"Хай палає" — інформаційну кампанію з таким меседжем Федерація роботодавців нафтогазової галузі України розпочала на початку листопада. В містах України з’явилися білборди, в соцмережах — ролики з гаслами на кшталт "в кремлівських палає від перемоги в Стокгольмі". PRпортал помітив 5-ть сюжетів бордів. Зокрема, на бордах написано: "У Кремлі палає від перемоги України на 5 мільрдів доларів у Стокгольмі", "У кремлівських палає, бо в Україні ціну на газ встановлює ринок, а не вони", "У корупціонерів палає, бо їм більше недоступні гроші Нафтогазу", "У газзбутів палає, бо люди, нарешті, можуть обирати постачальника газу" та "У конкурентів палає, бо в Україні виробляється якісне пальне"

"Це наша перша велика інформаційна кампанія. Федерація роботодавців нафтогазової галузі зазвичай працює з урядом, парламентом, веде роз’яснювальну роботу з експертами та спеціалізованими журналістами.  Але із запровадженням ринкових відносин у сфері постачання та продажу газу з’явилася потреба почати комунікацію й зі споживачем напряму. Особливо в частині ринкових досягнень, які не сприймалися як такі", - заявив голова ФРНГ Віталій Щербенко

За його словами проти реформ на ринку газу в інформаційній сфері почали працювати і проросійські, і олігархічні ЗМІ. "Це не голі звинувачення. Ми побачили це, наприклад, в аналітичних записках дослідників "Центру контент-аналізу", які проаналізували сотні повідомлень різних ЗМІ про ціни на газ за два місяці відтоді, як запрацював ринок газу, та виявили багато маніпуляцій і неповну подачу інформації", - інформує Віталій Щербенко

За його словами  дослідження "Ставлення населення до ЗМІ та споживання різних типів медіа", яке проводила компанія Internews Network, виявило: 40% громадян вважають, що інформації про енергетичні реформи просто недостатньо.  Тому Федерація роботодавців нафтогазової галузі України вирішила, що люди повинні знати: реформа насправді приносить державі та громадянам відчутну користь.

Водночас, за словами Віталій Щербенко "не обійшлося без тих, у кого через неї "палає". "Наприклад, у приватних посередників, які не хочуть віддавати борги за отриманий газ: таких боргів накопичилися десятки мільярдів. У корумпованих управлінців на місцях, які збільшують борги тепловиків. Хоч досвід управління проблемними ТЕЦ на Львівщині державним Нафтогазом минулого року показав: тепловим господарством можна управляти ефективно. Саме ці люди і починають "накручувати" громадськість, адже вони втрачають надприбутки. І наша інформаційна кампанія про це говорить, називаючи речі своїми іменами та називаючи тих, хто стоїть за "перекручуванням", - заявив .голова ФРНГ

"Концепцію "Хай палає" запропонувала креативна агенція, яка перемогла влітку на відкритому конкурсі. Це їхня ідея — одразу розповісти про реальні перемоги. Назвати тих, хто ослаблював країну, показати тих, хто зупиняє реформи. У нас були внутрішні суперечки щодо того, чи не занадто це сміливо. Але, знаєте, подаватися в Стокгольм теж було сміливо. Перемога любить сміливих", - розповів Віталій Щербенко. 

 

 

Источник: 
PRпортал