Квитковий сервіс CONCERT.UA проводить ребрендинг

Один з найбільших квиткових сервісів країни спільно з креативною компанією FEDORIV проводить ребрендинг і запускає оновлений сайт. Нове позиціювання CONCERT.UA передбачає масштабні зміни не тільки в стратегії комунікації бренду, але й удосконалення досвіду відвідувачів концертів, театральних вистав або дитячих свят. Адже разом із квитками на улюблені події CONCERT.UA дарує радісне передчуття, що супроводить від самого моменту замовлення. Ця центральна ідея бренду втілена в новому слогані: «ТИ МАЙЖЕ ТАМ».

Будь-яка подія — це не просто спосіб побачити артиста чи довгоочікувану виставу, заспівати улюблену пісню чи зустрітися з друзями.

Це емоції, що надихають за півроку до та заряджають на багато днів після. Це привід усміхнутися в нескінченному заторі або метушливому офісі, тому що з динаміків лунає той самий хіт. Саме на таких інсайтах побудовано нову рекламну кампанію  бренду.

«Наша мета — завжди давати більше. Ми хочемо бути платформою гарного настрою, де глядачі можуть кожного разу відкривати нових артистів і події, а організатори будуть створювати заходи, про які казатимуть „хочемо ще“, - заявляє керівник CONCERT.UA Дмитро Феліксов .

А директор з маркетингу CONCERT.UA Дмитро Чінь заявив: «Ми постійно розвиваємося, щоб досвід наших відвідувачів був справді приємним — починаючи з першого візиту на сайт або до квиткової каси. Адже події швидко минають, а приємні спогади залишаються назавжди».

Concert.ua Design Process Story from FEDORIV on Vimeo.

 

 

«Нам дійсно вдалося здійснити інтегрований ребрендинг, коли змінюються не тільки дизайн або комунікаційні матеріали, але й сайт і принципи взаємодії зі споживачем. Ми дуже вдячні нашому клієнтові за цей виклик і той складний, утім надцікавий шлях, який ми пройшли разом за останні півроку», - повидомив бренд-лідер агенства FEDORIV Валентин Панюта

Источник: 
PRпортал