Facebook заблокувала рекламу некомерційної організації через ілюстрацію з оголеними жінками

Сумки були створені некомерційною організацією The Victorian Women’s Trust, яка підтримує рівність жінок та дівчат, пише Media Sapiens із посиланням на The Guardian. Принт для сумок створила французька художниця Френсіс Кеннон (Frances Cannon). Огранізація збиралася продавати їх, аби залучити фінансування для подальшої роботи. Однак тепер побоюється, що не зможе зібрати достатньо коштів, адже Facebook заблокувала їх рекламну кампанію.

«Ця сумка ні в якому разі не задумувалася як контраверсійна. Ми працюємо в полі адвокації та підтримки жінок і для того, аби продовжувати цю роботу, мимаємо досягти нових аудиторій, адже ми залежимо від пожертвувань. Цей проект був спрямований на молодих жінок, яких ми намагаємося проінформувати про свою роботу», - розповіла менеджер зі стратегічних комунікацій організації Алісон Олівер-Перхам (Allyson Oliver-Perham).

Вона також зазначила, що реакція Facebook на їх оголошення її засмутила. «Ця ілюстрація задумана як приємне та позитивне зображення жінок, які підтримують одна одну, танцюють. Роботи художниці Френсіс Кеннон також просувають ідеї позитивного сприйняття власного тіла», - розповіла пані Олівер-Перхам.

Організація спробувала досягнути компромісу з Facebook, запропонувавши прикрити деякі частини тіл жінок смайликами, однак соцмережа вирішила, що так «оголеність» персонажів буде лиш ще більше підкреслена.

Раніше Facebook відмовилася розмістити в соцмережі рекламу аукціонного дому Mossgreen через картину австралійського художника Чарльза Блекмена (Charles Blackman) «Жінки-коханки». Представники аукціону звинуватили соцмережу в тому, що вона «живе в 50-х роках минулого століття».

MediaSapiens писав й про попередні випадки цензурування контенту соцмережею Facebook. Під блокуванням опинився ролик відеохудожника Ріно Стефано Тальяфьерро «Краса»,  фото Ніка Ута «Жах війни», фото знаменитої статуї Русалоньки в Копенгагені, картина «Амур-переможець» художника Мікеланджело Караваджо.

 
 
Источник: 
PRпортал

Comments (0)

Leave a comment