Domino’s і Netflix запускають додаток Mind-Ordering

Domino’s дозволяє глядачам серіалу «Дивні дива» грати роль піддослідних із стрімінгового серіалу, завдяки своєму новому додатку Domino’s Mind Ordering.

За допомогою додатку можна навчитися контролювати свої телекінетичні здібності, дослідити кімнату спостереження у Національній лабораторії Хокінса серіалу «Дивні дива», використати свій розум, щоб знайти приховані предмети з минулих та майбутніх сезонів шоу, підключити обліковий запис Domino’s та зробити замовлення.

Щоб просувати кампанію, Domino’s також випустила відео з героями серіалу «Дивні дива».

Додаткові маркетингові матеріали для кампанії включають лімітований тираж коробок для піци в стилі 80-х років для середніх та великих піц. Domino’s також додала додаток посилання як на «Дивні дива», так і на монстра Демогоргона із шоу, а також на власну історію. Веб-сайт вимагає, щоб користувачі повідомляли про будь-які виявлення Нойда, талісмана Domino’s, в поліцейському управлінні Хокінса. Нойд був вперше представлений у 80-х роках і повернувся до маркетингової ротації Domino’s минулого року.

Зв’язки бренду з серіалом набирають обертів, коли серіал повертається після трирічної перерви. Хоча Netflix не розміщує реклами — політика, яка, як очікується, скоро зміниться — компанії, як і раніше, чіпляються за програму можливостей інтеграції продуктів, які використовують райдужне зображення в серіалі культури 80-х у маленькому містечку Америки.

Минулого тижня Domino’s оголосила, що проведе віртуальний музичний фестиваль із кількома виконавцями, які стали популярними за це десятиліття, такими як The Go-Go’s, Soft Cell та Corey Hart. Захід 23 червня проходить у Вивороті, мерзенної альтернативної реальності, де мешкають жахливі Демогоргони, і квитки можна отримати через спеціально відмічені упаковки чіпсів Frito-Lay.

Источник: 
PRпортал