Burger King зобразив матерів, які насолоджуються бургером після народження дитини

Burger King запустив кампанію, яка оспівує радість післяпологового харчування.

«Bundles of Joy» використала реальні зображення мам, які звернулися до улюбленого Burger King як за першою їжею після народження, а на постерах вказано точний час прибуття їхнього бургера.

Кампанія, створена спільно з агентством BBH London, народилася після того, як опитування, проведене Mumsnet від імені Burger King UK, показало, що для багатьох матерів їжа, яку вони їдять одразу після народження, є одним з найдивовижніших і незабутніх відчуттів у житті.

Вебсайт для батьків Mumsnet опитав понад 2 000 мам і виявив, що більше третини респондентів (39%) сказали, що їхня перша їжа після пологів була найкращою версією цієї їжі.

Паралельно з кампанією, яка була запущена 26 вересня, представлено ролик та відкрито одноденну гарячу лінію «The grill line», яка доставляла Whopper Meal молодим мамам.

 
Источник: 
PRпортал