12 бульбашок в США

Напередодні виборів американська медійна реальність розділилася на 12 більш-менш самостійних сегментів, зазначає Axios. Кожен з цих фрагментів великого дзеркала відображає дійсність по-своєму. Важливо, що ці бульбашки існують не в традиційних (застарілих) медіа, а у нових медіапросторах.

Ось список, який я спробував перекласти:

1. Маскітери (Musk-eteers). Домінують чоловіки, для яких головним джерелом інформації став Twitter та контент, що його транслює Маск.

2. Інстаграмники (Instagrammers). Жінки, молоді та середнього віку, які закінчили коледж або мають професійну освіту. Захоплені візуальною журналістикою, слідкують за авторитетними голосами в цій сфері.

3. ТікТокери (TikTok Kids). Віддають перевагу коротким відео, споживанню інформації мікродозами, слухають інфлюенсерів, про яких їхні батьки навіть не чули.

4. Бабусі нової ери (New-age grandmas). Користуються Facebook, старіють разом з ним.

5. Консервативні дідусі (Right-wing grandpas). Літні американці, переважно чоловіки, які віддають перевагу Fox News і всьому, що знаходиться в їхній орбіті.

6. Затяті прихильники Трампа (MAGA mind melders). Нова консервативна новинна екосистема, що здається окремою планетою для всіх, чиї звички медіаспоживання сформувалися до Трампа. Провідник цієї спільноти — Такер Карлсон, але він, звісно, не одинак.

7. Ліберальні борці (Liberal warriors). Живляться The New York Times (особливо розділом думок) і престижними журналами (The Atlantic, The New Yorker). Любили Twitter, але коли він перетворився на X, залишили соцмережу або принаймні втратили до неї інтерес.

8. Елітні надспоживачі (Elite power-consumers). Основа самого Axios, яку він оцінює в 25-45 млн людей. Це переважно випускники коледжів, амбітні професіонали, які споживають новини майже щодня, частково тому що це їм подобається, частково — для професійного розвитку. Перетинається з багатьма іншими бульбашками. Люблять розсилки, які стали короткою формою газет, а також LinkedIn.

9. Фінансисти. Користувачі The Wall Street Journal, CNBC, DealBook. Часто це заможні білі люди похилого віку, що живуть на узбережжі чи у великих містах.

10. Спеціалісти вузького профілю (Niche-ers). Вузькі фахівці. Часто є підмножиною тих, кого відносять до еліти. Їх улюблене місце — Reddit. Цікаво, що тут багато іммігрантів, які привезли з собою WhatsApp.

11. Зароджувана більшість (Emerging majority). Мобільні латиноамериканці та афроамериканці, які закінчили коледж. Вони більше не мають спеціалізованих видань, звертаються до великих медіа та інфлюенсерів для своїх груп.

12. Пасивні споживачі (Passive-ists). Часто — найбільша група. Ці люди занадто зайняті, щоб читати новини, або не надто зацікавлені. Вони іноді натикаються на новини в чатах або коли шукають, що купити — і прокручують, віддаючи перевагу чомусь розважальному.

Источник: 
PRпортал