Volkswagen представив пристрій для уникнення зіткнень з кенгуру

Австралійці, у країні яких налічується понад 300 000 видів диких тварин, добре усвідомлюють важливість збереження їхніх природних середовищ існування та рідних тварин. 

Саме тому австралійський підрозділ автомобільного бренду Volkswagen у співпраці з агентством DDB Group розпочав кампанію, спрямовану на зменшення кількості зіткнень з дикими тваринами на австралійських дорогах, зокрема з кенгуру. 

У рамках проєкту, який реалізується у співпраці з Мельбурнським університетом та благодійною організацією з порятунку диких тварин Wires, створили RooBadge — пристрій, призначений для запобігання частим і переважно руйнівним наїздам на кенгуру на дорогах. 

RooBadge кріпиться на передній значок автомобіля Volkswagen і видає попереджувальний сигнал, спеціально розроблений для того, щоб попередити кенгуру про наближення автомобіля. Цей винахід потенційно може врятувати незліченну кількість життів — як людських, так і кенгуру — і уникнути збитків на сотні тисяч доларів щороку. Зіткнення з кенгуру становлять близько 90% нещасних випадків з дикими тваринами в Австралії, що підкреслює гостру потребу в такій інновації.

Сам пристрій розроблявся протягом трьох років і являє собою круглий диск діаметром приблизно 17 см, який замінює традиційний значок Volkswagen. Цей диск під’єднується до автомобільного застосунку, який використовує GPS-координати автомобіля і дані про види кенгуру, щоб випустити унікальний звуковий відлякувач, пристосований до тварин, які перебувають поблизу транспортного засобу.

Звуковий відлякувач поєднує природні та штучні звуки, які змішуються в режимі реального часу і проєктуються у вигляді високочастотного сигналу з передньої частини автомобіля. Цей звук розроблений таким чином, щоб бути релевантним для кенгуру, і включає в себе такі елементи, як крики динго, тривожні крики птахів та попереджувальні удари кенгуру. Він також адаптований до всіх чотирьох видів кенгуру, що мешкають в Австралії. 

Девід Джексон, виконавчий креативний директор агентства DDB Digital, очолив проєкт для DDB Sydney, розвинувши його від початкової ідеї динаміка, вбудованого в значок VW, до проєкту, підкріпленого даними та науковими дослідженнями. 

Раян Девіс, директор Volkswagen Commercial Vehicles, сказав: «Чому Volkswagen інвестує час і енергію в цей проєкт? Тому що ми можемо, і це правильно. Зіткнення з кенгуру може бути руйнівним. Його нелегко забути після того, як побачиш, і, звичайно, нелегко, якщо його переживеш. Крім того, існує ймовірність лобового зіткнення з автомобілем, що наближається, на швидкості заміської дороги, коли один водій намагається уникнути зіткнення з кенгуру. Це ще більш ймовірно, що може призвести до смертельного результату для людини».

Источник: 
PRпортал