Репер Lil Yachty створив ремікс на культовий трек McDonald’s з 80-х

McDonald’s Canada нещодавно запустив кампанію «Menu Song Remix» — новий погляд на спогад, який закарбувався в пам’яті любителів McDonald’s по всьому світу.

У 1989 році McDonald’s запустив одну з оригінальних вірусних кампаній під назвою «Menu Song». У ній хлопець співав, замовляючи все меню McDonald’s на касі менш ніж за 30 секунд. 

McDonald’s Canada зробив ремікс на класичну пісню 80-х, щоб змусити світ знову заспівати її так, щоб вона була актуальною для сучасних шанувальників. У реміксі на пісню «Menu Song» взяв участь репер, автор-виконавець та колишній працівник McDonald’s Lil Yachty.

«Ми вирішили, що настав час відродити цю класику у такий спосіб, щоб вона була актуальною для нашої аудиторії покоління Z, водночас дозволивши аудиторії покоління X та старшим людям почути цей ремікс і згадати те, що резонувало в роки їхнього становлення — і що їхні діти та онуки зараз насолоджуються ним, як чимось новим», — каже Ребекка Смарт, директорка з маркетингу бренд-стратегії та контенту McDonald’s Canada.

І ремікс не був би повним без справжніх героїв кампанії — пунктів меню. Ремікс-меню було створено на основі того, як фанати створюють своє «бачення» улюблених страв з меню McDonald’s, наприклад, курячий Біг Мак. Тільки цього разу канадці зможуть насолодитися набагато більшою кількістю реміксованих класичних страв. 

Нові позиції меню будуть доступні протягом обмеженого часу і включатимуть бургери «Sweet Chili Junior Chicken», «Surf ’N’ Turf Burger», чизбургер з куркою та МакФлурі «Apple Pie».

«Ми знали, що для того, щоб кампанія була по-справжньому успішною і знайшла відгук у наших фанів, ми повинні були вийти за рамки звичних екранів і каналів і зробити щось, що відображало б те, як наші фани кастомізують існуючі пункти меню McDonald’s, — говорить Ендрю Чісхолм, виконавчий креативний директор агенції Cossette, яка розробила кампанію. — Тож ми звернулися до соціальних мереж, щоб дізнатися, що є найпопулярнішим, і у відповідь створили нове меню з реміксованими стравами, натхненними фанатами».

У співпраці з Cossette кампанія буде запущена на англійському та французькому ринках на ТБ, Spotify, OLV, включаючи Twitch, зовнішню рекламу, диджитал медіа, платні та органічні соціальні мережі, а також мерч.

Источник: 
PRпортал