Рекламодавець прималював волосину на фото в Instagram Stories, аби більше людей її переглянули

Бренд Kaiwei Ni factory пішов на хитрість, аби більше користувачів прогорнули й подивилися їх пост в Instagram Stories.

На першому фото в Stories рекламодавець домалював волосину, яка виглядала як справжня, пише Media Sapiens із посиланням на The Verge. Більшість користувачів, коли помічали її, одразу ж намагалися згорнути її з екрану, проводячи по ньому пальцем. Але замість того, аби прибрати сміття, вони прогортали на наступний знімок з рекламної «історії» кросівок Zone Kaiwei Ni factory.

Як пише видання, багатьох користувачів обурив такий обман, який змусив їх перейти на сторінку, яку вони не збиралися переглядати.

 

Редакція The Verge також звернулася за коментарем до Instagram, аби компанія розтлумачила, чи правила для рекламодавців дозволяють використовувати подібні технології в оголошеннях. Однак в компанії поки нічого не відповіли.

Нагадаємо, цього літа місячна аудиторія Instagram перевищила 700 млн користувачів.  Також за результатами дослідження медіаплатформи Bloglovin, мережа обміну фотографіями Instagram є найефективнішим майданчиком для залучення і взаємодії з аудиторією.

 
 
 
Источник: 
PRпортал

Comments (0)

Leave a comment

6 + 13 =
Решите эту простую математическую задачу и введите результат. Например, для 1+3, введите 4.