«Первый канал» переміг у рейтингу дезінформації Росії

Сайт кампанії «ЄС проти дезінформації» за декілька років роботи назбирав більше 5 тис. кейсів поширення неправдивих даних. Найбільше інформаційних маніпуляцій продукували три російські телеканали.
 

Проект EuvsDisinfo почав роботу у листопаді 2015 року. Його реалізує Оперативна робоча група зі стратегічних комунікацій ЄС (East StratCom Task Force).

З понад 5 тис. описаних за цей час випадків маніпуляцій 440 кейси припадають на роботу кремлівського «Первого канала». Більшість дезінформації продукувало його ток-шоу «Время покажет», де «регулярно гамселили Україну». В останньому прикладі дезінформації, яку описав сайт, йшлося про те, що Захід просуває Петра Порошенка знову до влади та використовує військове зіткнення з Росією для відтермінування виборів.

На другому місці в рейтингу — державний телеканал «Россия 1» з 295-ма випадками маніпуляцій. Продукують їх переважно ток-шоу «60 минут» та «Вечер с Владимиром Соловьевым».

Третє місце за каналом НТВ з цифрою у 129 кейсів дезінформації. Найбільш знаковим у цьому контексті є ток-шоу «Место встречи». Тут, наприклад, поширювали інформацію по те, що «політична еліта ЄС дотримується наказів США при введенні санкцій проти Росії».

Раніше у звіті Українського кризового центру повідомлялось, що ці три канали є найбільш популярними у Росії. Щотижня їх дивиться 76 % дорослого населення РФ.

Нагадаємо, у січні видання «Проект» опублікувало розслідування, в якому йшлося про те, що керівництво російських телеканалів має щотижневі летючки із представником Путіна Олексієм Громовим.

Источник: 
PRпортал

Comments (0)

Leave a comment

16 + 4 =
Решите эту простую математическую задачу и введите результат. Например, для 1+3, введите 4.