Особливості ремонту та обслуговування Chery Tiggo FL

Рестайлінговий Chery Tiggo FL з'явився в Україні після 2012 року. Досить надійний кросовер, має багато спільного з японськими автомобілями з привабливою ціною. До того ж запчастини для Тігго ФЛ — не проблема, спеціалізований сайт запропонує будь-який вузол або запасну частину за помірні гроші. Зазвичай власники ремонтують Chery Tiggo FL самотужки. Магазин Китаєць.ua дає декілька порад власникам стосовно ремонту та обслуговування кросовера.

Двигун, особливості ремонту

Бензинова «четвірка» 1.6 з необслуговуваним ланцюговим приводом ГРМ створена на основі мотора Mitsubishi, який злегка модернізували, оснастивши двома муфтами зміни фаз газорозподілу і впускним колектором змінної довжини. Дивно, але все навісне обладнання рухає один ремінь. Пощастило, що є автоматичний ролик-натягувач з цілком зручним механізмом ослаблення. При заміні ременя обов'язково замалюйте або сфотографуйте, як він стояв, інакше без підказки витратите потім багато часу. Ремінь замінюється знизу, додатково потрібно зняти бічний пильовик.

На цьому моторі застосована цікава система запалювання, запозичена знов-таки у Mitsubishi. В колодязях другого і четвертого циліндрів встановлені двохвивідні котушки. Зовні вони нагадують індивідуальні, одним кінцем котушка сидить безпосередньо на свічці, а високовольтний провід йде до сусіднього циліндра. Із заміною свічок (за регламентом через кожні 20 тисяч км) проблем не виникне. Все це прикриває тільки декоративна кришка мотора на простих фіксаторах. Котушки закріплені болтами на 8, а їх роз'єми мають нехитрі кріплення. Для свічок знадобиться звичайна головка на 16.

Заміна антифризу потрібна через кожні 40 тисяч км. Добре, що на радіаторі є проста зливна пробка. Додатково потрібно зняти під нею половинку невеликого пильовика на бампері. 

Окремий паливний фільтр розташований поза баком. Паливні магістралі зафіксовано на ньому на зручних швидкознімних кліпсах. Для зняття фільтра потрібно розжати металевий кронштейн і відкрутити провід «маси», закріплений на кузові болтом на 8. Заміна паливного фільтра виконується після 20-25 тисяч км пробігу.

В цілому, попри досить короткі регламентні терміни обслуговування двигуна, кросовер залишається надійним та недорогим в експлуатації. Все, що потрібно від власника — забезпечити двигун якісним мастилом та відмовитись від підозрілого палива.

Источник: 
PRпортал

Comments (0)

Leave a comment

2 + 10 =
Решите эту простую математическую задачу и введите результат. Например, для 1+3, введите 4.