Не Google та Facebook: з'явився рейтинг найдорожчих брендів світу

Згідно зі звітом компанії за 2018 рік, на першому місці в списку розташувався бренд Amazon, вартість якого оцінюється в $187,9 млрд. При цьому, вартість бренду в порівнянні з минулим роком зросла на 24,6%, пише Еспресо.ТВ
 

На другому місці розмістився бренд Apple, вартість якого становить $153,6 млрд і виросла у порівнянні з минулим роком на 5%.

Замикає трійку лідерів —  Google, вартість бренду якої, за оцінками Brand Finance, становить $142,7 млрд. Відзначається, що в порівнянні з минулим роком вартість бренду зросла на 18%.

На п'ятому місці розташувалася Samsung, вартість бренду якої оцінюється в $91,2 млрд.

Далі у першу десятку увійшли телекомунікаційна група AT & T ($87 млрд), Facebook ($83,2 млрд), китайська банківська група ICBC ($79,8 млрд) і телекомунікаційна група Verizon ($71,15 млрд), China Construction Bank ($69,7 млрд).

 

Источник: 
PRпортал

Comments (0)

Leave a comment

4 + 16 =
Решите эту простую математическую задачу и введите результат. Например, для 1+3, введите 4.