KFC створив паковання, яке знімає прокляття
Бути частиною повсякденного життя людей — це виклик, який KFC подолала. Стати частиною їхньої культури або навіть їхнім «прокляттям» — дуже рідкісна подія.
У Таїланді існує прокляття смаженої курки KFC. Незважаючи на роботу в науковій сфері, тайські медики, як і багато інших, не застраховані від забобонів. Серед них поширене переконання, що замовлення KFC під час зміни неминуче призведе до надмірного напливу пацієнтів. Дехто навіть каже, що це тому, що святі духи так люблять KFC, що приносять усі справи з собою.
Це марновірство зробило KFC небажаним видовищем у лікарняних палатах, заважало медичним працівникам насолоджуватися улюбленою їжею і навіть створювало незручні ситуації для родин пацієнтів, які хотіли б пригостити їх KFC.
12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.
Але в День тайського лікаря агентство Wolf BKK знайшло рішення для KFC Thailand, щоб зняти це прокляття. Для цього створили спеціальне видання упаковки під назвою «This is not KFC».
На упаковці розміщені такі фрази, як «Це не KFC», «Тут немає смаженої курки» або «Всередині немає WingZ Zabb», натхнені традиційними тайськими методами зняття проклять. Вперше медичні працівники можуть насолоджуватися смаженою куркою KFC без жодних хвилювань.
Ця весела ідея мала на меті налагодити зв’язок зі спільнотою та висловити вдячність за важку працю та відданість медичним працівникам.
Кампанія завоювала серця в Інтернеті, особливо серед тайських лікарів і медсестер, і водночас зблизила тайську громаду. Багато хто охоче брав участь, щоб побачити, чи зможе упаковка розвіяти прокляття. Ажіотаж став настільки інтенсивним, що дехто називає це національною проблемою, підживлюючи цікавість і очікування остаточних результатів.
- Войдите, чтобы оставлять комментарии