IT-компанії видаляють до 72% повідомлень ненависті та нетерпимості в мережі - єврокомісар

Після запровадження Кодексу поведінки кількість шкідливого контенту онлайн та оффлайн, який видаляється з мережі, вдалося збільшити з 28% до 72%.
 

Про це у понеділок під час прес-конференції у Брюсселі повідомилаєврокомісар з питань юстиції, захисту прав споживачів та гендерної рівності Вера Юрова, передає «Укрінформ».

«72% шкідливого контенту, що видаляється – це позитивний результат. Зрозуміло, ми не хотіли б, щоб цей показник дорівнював 100%, адже дотримання громадянських свобод залишається для нас головним принципом. Водночас саме систематичне розповсюдження повідомлень ненависті та нетерпимості складає справжню загрозу для свободи слова», - зазначила вона.

За словами Юрової, коли у 2016 році Єврокомісія заснувала Кодекс поведінки та запропонувала провайдерам добровільно приєднуватися до нього, показник шкідливого або агресивного контенту, який видалявся, не перевищував 28 відсотків.

До категорії «повідомлень ненависті» належать інформаційні повідомлення, які мають на меті пропагування расизму, ксенофобії, містять заклики до насильства та агресії.

Источник: 
PRпортал

Comments (0)

Leave a comment

4 + 0 =
Решите эту простую математическую задачу и введите результат. Например, для 1+3, введите 4.