Дзідзьо заплутався у виборі: який Lay’s обрати сьогодні?

Бренд Lay’s компанії PepsiCo та мегапопулярний Дзідзьо підготували серію нових рекламних роликів. Безліч нових образів Дзідзьо підкажуть фанам бренда, який смак Lay’s обрати  до будь-якої життєвої ситуації залежно від настрою.

Образи від майстра перевтілень Дзідзьо — Елвіс Преслі, серфер, дівчина-покупець та охоронець — смакують в роликах новинки від Lay’s та підказують глядачу, який смак Lay’s ідеальний для цієї ситуації. Якщо серфиш і потрібен перекус – круті хвилі «Lay’s Maxx шалена сальса» для тебе, хочеш похрустіти ввечері перед телевізором – прекрасно смакуватиме «Lay’s паприка», а якщо закортіло гостренького – обирай  «Lay’s Strong вогняні реберця». А ти вже спробував? Який Lay’s твій сьогодні?

Кульмінацією рекламної кампанії бренда стане четвертий рекламний ролик із розіграшем призів — квитків на концерт Дзідзьо та продуктовий сет від Lay’s.

 

Источник: 
PRпортал

Comments (0)

Leave a comment

1 + 11 =
Решите эту простую математическую задачу и введите результат. Например, для 1+3, введите 4.