Чому Гриценко досі не розпочав білбордову кампанію

Очевидно, що для Гриценка передвиборча кампанія вже почалась. Але виклики у нього дещо інші. Йому треба мобілізувати надзвичайно амбіційних політиків, які представляють різні партії. Я думаю, що мобілізувати цих людей для Гриценка набагато складніше завдання, аніж розвішати білборди по всій Україні.

Як повідомляє PRпортал, таку думку в ефірі програми «Перші про головне. Коментарі» на телеканалі ZIK висловив співзасновник і голова правління Центру соціологічних і політологічних досліджень «Соціовимір» Сергій Таран.

Нагадаємо, голова Всеукраїнської громадської організації «Комітет виборців України» Олексій Кошель раніше заявляв про те, що на виборах Президента України в 2019 році варто очікувати на рекордну кількість кандидатів.

Політолог Сергій Таран зауважив, що нинішні президентські рейтинги є вкрай важливими для політиків, навіть попри те, що вони є дещо неточними.

«От зараз літо, і це теж впливає на результати соцопитувань. От восени результати можуть бути дещо іншими, бо буде спостерігатися більш активна мобілізація виборців. Зараз люди пороз’їжджалися. А от з осені результат буде точнішим», – каже Сергій Таран.

Водночас політолог зауважив, що в українському суспільстві немає визначеності щодо результату виборів взагалі.

«Ми бачимо, що відстані між кандидатами є невеликі, а свої передвиборчі кампанії ще дуже ніхто не розпочинав, окрім двох політиків. Хто розпочав передвиборчу кампанію? Можна просто вийти на вулицю і подивитися, чиї білборди висять. Одразу отримаєте відповідь. Хоча формально передвиборча кампанія ще не почалася. Тому зараз ми говоримо про активну медійну присутність, що можна трактувати, як певну змістовну прелюдію передвиборчої кампанії. Сьогодні я бачу, що відбулась прелюдія кампанії Тимошенко, декілька тижнів тому розпочалася кампанія у Порошенка. Бачу елементи передвиборчої кампанії і в представників Опоблоку та партії «За життя»», – додав Таран. 

А щодо передвиборчої кампанії Гриценка, політолог пояснив, що цей кандидат почав її, але в нього є більш важливе завдання, аніж розвішати по всій Україні білборди.

«Очевидно, що для Гриценка кампанія вже почалась. Але виклики у нього дещо інші. І полягають вони в тому, що йому треба мобілізувати величезне електоральне поле, яке називається запит на третю силу. З одного боку, там є дуже багато резервів і є можливості, а з іншого боку, там буде стільки кандидатів, що ми не можемо спрогнозувати, як це відобразиться на шансах кожного.

Тому для Гриценка зараз є великим викликом мобілізувати усіх цих людей, надзвичайно амбіційних політиків, які представляють різні нові партії. Я думаю, що мобілізувати цих людей для Гриценка набагато складніше завдання, аніж розвішати білборди по всій Україні», – підкреслив Сергій Таран.

Нагадаємо, в аналітичному центрі Atlantic Council розповіли про 5 сценаріїв, за якими Кремль може вплинути на українські вибори. 

Источник: 
PRпортал

Comments (0)

Leave a comment

1 + 1 =
Решите эту простую математическую задачу и введите результат. Например, для 1+3, введите 4.