Британські ЗМІ цитували російських «тролів» понад 100 разів — The Guardian

Британське видання The Guardian стверджує, що медіа країни цитували твіти російських «тролів» понад 100 разів, передає Media Sapiens
 

Видання розслідувало, що дописи акаунтів, які в червні Twitter пов'язав із російським «Агентством інтернет-досліджень» (IRA), більш відомим «фабрика тролів» потрапили до понад 20 матеріалів. Йдеться про публікації у таких ЗМІ, як The Telegraph, BBС та сам The Guardian. У статтях йшлося зокрема про президента США Дональда Трампа, актора Дональда Гловера та телеведучу Ліну Данем.

Нагадаємо, в листопаді у The Guardian констатували, що 29 акаунтів «тролів», які Twitter на той момент назвав, цитувалися більш ніж у 80 матеріалах медіа Великої Британії та США. Усього соціальна мережа наразі пов'язує з «Агентством інтернет-досліджень» три тисячі профілів. Всі їх Twitter заблокувала. Тож загальна кількість цитувань «тролів» у ЗМІ Британії перевищила 100.

Один з облікових записів, @ KaniJJackson, позиціонувався як активіст організації Black Lives Matter. Він твітив під ніками Kanisha J та Remove Trump Now й на аватарці мав фото Мішель Обами. Дописи цього акаунта цитувалися в медіа дев'ять разів.

Інший російський акаунт @wokeluisa цитували п'ять разів, у тому числі в публікаціях The Guardian, The Telegraph та BBC. The Guardian і BBC згодом вилучили твіт і повідомили, що акаунт вважається фейковим.

Більшість профілів публікували твіти англійською мовою й явно намагалися впливати на американську політику, зазначили в The Guardian. Проте невелика частина дописів створювалася й російською мовою. Деякі з них цитувало американське видання BuzzFeed.

«Виявлення ще 20 випадків проникнення дописів російських тролів у британські ЗМІ, проливає більше світла на успішне використанні IRA гумору з метою впливу на обговорення актуальних новин у провідних медіа», — зазначили в The Guardian.

Видання підкреслило, що хоча авторитетні ЗМІ рідко цитували фейкові акаунти, їхня присутність з-поміж реакцій на події із соцмереж могла створити уявлення, що висловлені думки були популярними. 

На думку дослідників з America’s Rand Corporation, Росія займається виробництвом «великомасштабної, багатоканальної» пропаганди, аби заглушити повідомлення опонентів, і одночасно забезпечити солідарність аудиторії з їхніми джерелами. «За інших рівних умов, повідомлення, отримані в більшому масштабі й із більшої кількості джерел, будуть більш переконливими», —  зазначили в організації.

 

Источник: 
PRпортал

Comments (0)

Leave a comment

14 + 1 =
Решите эту простую математическую задачу и введите результат. Например, для 1+3, введите 4.