Благодійна організація із забезпечення українських артилеристів створила свій аудіобренд

Благодійна організація «Реактивна Пошта», яка опікується потребами українських ракетних військ і артилерії, разом із аудіоагенцією VP Production створила власний аудіобренд.

Команда VP Production розпочала цю співпрацю з дослідження трьох «китів» будь-якої аудіоайдентики: бренду клієнта, ринку та цільової аудиторії. 

В основі аудіальної концепції мала бути «українськість», проте аудіоагенція вирішила не обмежуватися асоціаціями першого порядка та поекспериментувати з українським дорійським ладом. Цей лад — темний, але ідейно він відображає, що війна –– справа темна, у яку українці були втягнуті агресором проти своєї волі.

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

З огляду на те, що БО найчастіше у своїх комунікаціях використовує hybrid orchestra, електроніку та рок, її звучання більше орієнтувалося на жанр індастріал, а саме — його поєднання з різноманітними фактурами металу (від звуку гайкового ключа до зварки).

Різноманітні cinematic-ефекти додали емоційності та масштабності з правильним градусом пафосу, а голуб, головний персонаж «Реактивної Пошти», став «родзинкою» звучання.

На основі аудіо-ДНК було також створено аудіологотип і бренд-трек «Реактивної Пошти», які команда БО нині активно використовує у власній комунікації.

 
 
Источник: 
PRпортал