Агенція PROVID запропонувало втілювати сексуальні фантазії

Команда креативного агентства PROVID розробила пікантну кампанію для кальян-бару в стилі БДСМ The Cage.

"У період новорічних свят всі ми загадуємо бажання на майбутній рік. Вивчити нову мову, записатися до залу, більше подорожувати та ще сотня інших бла-бла-бла, котрим не судилося справдитися. Заклад БДСМ-формату #theCageBar закликає задуматися про справді важливі мрії. Адже всі ми знаємо, якими небезпечними можуть бути нереалізовані фантазії", - йдеться у прес-релізі агентства PROVID. 

Источник: 
PRпортал

Comments (0)

Leave a comment

2 + 3 =
Решите эту простую математическую задачу и введите результат. Например, для 1+3, введите 4.