Прибуток «Кофе Хаус» зменшився на 36%

Продажі компанії «Кофе Хаус» протягом останнього тижня впали на 36%. Співробітник, який просив не називати свого імені, розповів, що різке зменшення кількості відвідувачів керівництво компанії пов’язує із бойкотом, який влаштували користувачі Інтернету.

«Ніхто не очікував, що банальне непорозуміння з клієнтом викличе цілу інформаційну компанію проти нас, і що за рахунок неї на стільки впаде кількість відвідувачем".

Також джерело повідомило, що офіціантка, яка насміялася над клієнтом, та відмовилась говорити українською мовою досі працює, і до неї не було застосовано жодних санкцій. Також, обурення в україномовній блогосфері викликала відмова просити вибачення в клієнта, директорки кафе, в якому виник конфлікт, Марини Волкової.

Источник: 
PRпортал

Comments (33)

  • Семен

    Кацапи, дуже зарозумілі, в Узбекистані, Туркменії чув як місцевих називали звірками, і на зауваження, що так не можна - дивуються: "Як не можна, це ж чурки?!" Чув, одного разу, про такі епітети і що до українців... Думаю, до совісті їхної не достукаєшся, а от бойкот - це діло!
  • Андрій.

    Цих скотів потрібно бити. Спочатку по кишені, а потім- по морді. У скотів обличь не буває. Особливо- у москальні.
  • Виктор

    "та відмовилась говорити українською мовою" что за херня, за что они должны извиняться? Это не госструктура, а частное заведение, могут говорить хоть на китайском и не перед кем не оправдоваться
  • TheStrayCat

    Так. Тільки перед керівництвом, за падіння прибутку ;D
  • Катерина

    Извиниться за то, что не придерживаются правил хорошего тона и уважительного отношения к клиенту. Ведь с американским или французским клиентом они вряд ли подчеркнуто разговаривают на русском. Прямо скажем, за хамство извиниться должны. И кстати, за то, что на ровном месте создают межнациональную проблему. Простите, но такое поведение неуместно в стране, в которой государственный язык украинский. Между собой они могут разговаривать на любом языке, а с клиентом - на языке клиента, если это необходимо.
  • NewGirl

    Удар по кишені завжди найбільш болісний та найбільн цивілізований. Як тільни в них не стане прибутків вони самі будуть вимушені пійти з нашої країни. Добобачення, КаваХауз.
  • Влад

    Ну так пойди и докажи, что ты крутой чувак. Побей! А чесать языком в сети все умеют. А когда отсидишь свои пять лет возможно поумнеешь.
  • До Віктора

    Це у Кацапстані "частні завєдєнія", а в Україні "заклад ГРОМАДСЬКОГО харчування". Громадяни україни, як споживачі, мають право чути у себе свою мову.
  • Виктор

    учите законы, що ви маете право, а що мають право інші
  • До Виктора

    Саме тому ми маємо право не відвідувати цей заклад, оскільки його власники ставляться до клієнтів без поваги. Ми зараз живемо в умовах конкуренції, і я витрачатиму свої гроші там, де я себе почуватиму комфортно і де власники розуміють необхідність індивідуального ставлення до клієнтів. А російською можу поспілкуватись в Росії в ресторані, китайською - в Китаї.
  • Один

    це не поодинокий випадок: Кофе Хауз плює на україномовних клієнтів з самого часу своєї появи в Україні
  • Гость

    Безусловно вы имеете право не посещать любое заведение/магазин/сервис и тд. И у вас это право никто не отнимает, я и сам хожу только туда где мне нравится. но это уже другой вопрос
  • Гость

    Те ж саме питання, тут якраз обговорюється, що клієнтів в Україні мають за ніщо і постійно забувають, що прибутки появляються саме за рахунок клієнтів. Це не питання тільки мови, це питання відношення. Не має значення якою мовою ви розмовляєте, має значення, що в даному закладі загалом низький рівень сервісу, але в рахунку, який нам в кінцевому результаті подають, саме ми оплачуємо за цей "сервіс".
  • cor76

    И все правильно!!! Даешь 50%!!! Клиент должен стоять на 1 месте! И с ним надо общатся и по украински, и по русски, и по немецки, и по английски... Хотя бы. А если кто-то не хочет - давай до свидания
  • Влад

    Клиент всегда прав, если он не наносит ущерба компании, в которую пришел. Факты хамского поведения продавца где? Видео, аудио запись ? Порой сверх обидчивые "клиенты" сами накручивают себя, дабы потешить свое ущербное самолюбие. Развели срач на фоне таможенного скандала.
  • Наталія

    Справа не в образливих клієнтах,а в тому,що в цій компанії насправді існує внутрішнє розпорядження не спілкуватися українською мовою,от і все!Чому ми маємо терпіти таке ставлення до нас,і не відповідати тим же москалям?В мене чоловік має російське коріння,і його це настільки обурило,що він вже давним-давно не відвідує цю мережу кав'ярень!!Байкот!!!
  • Наталия

    Хотя новость доверия не вызывает, было бы показательно... И дело не в языке, лично мне совершенно все равно, как со мной разговаривают, лишь бы не на суржике. Дело в уважении к клиентам и глобально в отсутствии в Украине культуры обслуживания. Советские манеры из серии "че приперлись, вам надо кофе, терпите все или валите, никто вам тут ничего не должен". А на самом деле должен, если денег хотите заработать. Элементарные правила вежливости требуют отвечать человеку на том языке, на котором он обратился, тем более, когда речь идет о работниках сервиса.
  • Ірина

    Зневага до гостя в закладі громадського харчування, а особливо в мережевому, в закладі, який має ім'я і , по ідеї, повинен ним дорожити - найбільша злочин, який може здійснити персонал. А зневага до державної мови - це вже злочин проти держави.(Признаюсь чесно, законів не знаю і в цьому питанні не спираюсь на законодавство). Це закони гостинності, які повинні бути в основі будь-яких стандартів обслуговування. Адже питання навіть не в тому, що офіціантка не розмовляла українською (хоча це жахливо!), а в тому, що не виявила ПОВАГИ ДО ГОСТЯ, до людини, яка дає їй заробіток. І якщо це стандарти обслуговування Кофе Хаус - ТО ОДНОЗНАЧНО - БОЙКОТ! Бойкот зі сторони не тільки україномовних громадян, а всіх, хто поважає себе і вважає, що ми є достойні поваги, хорошого та ввічливого відношення.
  • Влад

    В таком случае предлагаю бойкот всем точкам общественного питания в Украине. Хамят везде абсолютно, в каждом втором с клиентами общаются на русском языке. Предлагаю закрывать все торговые точки, где продавцы русскоговорящие.
  • koko

    VOOBSHEM)))) COFE HOUSE ---ZAKLAD BYKOTY JAKA NIHRENA NE ROZUMIJE DE VONA GYVE I SHO VONA ROBYTJ-----BIZNES BYKY I SHLJONDRY
  • Ну и что???

    Какая разница кто на каком языке говорит??? Хоть на китайском! В меню же все написано!!!
  • Наталія

    Абсолютно погоджуюсь з тим, що персонал кафе має поважати коректні абсолютно вправдані вимоги кліентів. і як мінімум має вибвчитись перед кліентом. Підтримую протест!!!
  • Денис

    То в них прибуток змнншився чи дохiд? Якщо прибуток, то це нiчогл не значить, адже прибутки в краiнi всi занижують, але це реально нiчого не значить. А доходи зменшены га третину-це серйозно!
  • Денис

    То в них прибуток змнншився чи дохiд? Якщо прибуток, то це нiчогл не значить, адже прибутки в краiнi всi занижують, але це реально нiчого не значить. А доходи зменшены га третину-це серйозно!
  • Viktori

    Klassno!!! Molodci!!! A to postijno pyhodjat do tebe dodomu i vystavljajut "choboty na stil".... Tobto pyjty "lapuhy"i "hohly" nashu kofeeeeeee! Meni ne podobajetsja dyskryminacija, i vpevnena shcho vsim nam treba vchytysja tolerantnosti, ale yvuchy za kordonom, ne ujavljaju sobi podibnoji povedinky zi storony inozemnyh kompanij . Jim by zrazu kopnjaka v "popu" daly b!!! Hocha i tut v sumignyh prykordonnyh oblastjah je podibni prikoly!
  • Влад

    Бред. Одна тварь из корыстных побуждений затеяла срач, другие подонки-заказчики уничтожили бизнес. Реалии по украински. Не нравится - не ходи, так нет, обязательно нужно обосрать. Ведь хамят везде, но стоит затронуть тему языка так сразу подымают вой. Глупые, лицемерные овцы.
  • Вава

    За пол года жизни во Львове я наслушалась и натерпелась лишь за то , что я разговаривала на русском языке , и для сравнения - в Польше за пять лет ни один человек мне не сказал , что приехала к нам разговаривай на польском , наоборот , я только слышала слова поддержки . Думаю , что всё же дело и в девушке и в клиенте , оба виноваты.
  • Захар

    Ну і правильно! І моєї ноги в цій помийній ямі ніколи не буде!
  • Павел Анатольевич

    Я отчасти понимаю клиента, я сам принципиально не куплю ничего, если не будет инструкции на русском языке. В моей стране меня должны уважать, но зачем скандалы закатывать? Будь я на месте официантки с таки идиотом я принципиально не говорил бы по украински.
  • Вадим

    Наказание для кофе-хауз заслуженное, но лично я бы его вообще закрыл, если не начнут говорить на украинском языке в кафе (общественном месте). Я сам туда теперь не пойду вообще.
  • Юрій

    Вава, за півроку життя у Львові тільки дебіл не зміг би навчитися української. А полякам на радіо і телебаченні не насаджують суцільного продукту з Росії. Вони виховують дітей на своїх піснях, своїх фільмах. В свою черну, в Україні дитина виростаючи переконана, що кіно мусить бути тільки російською, з росіськими ментами і мордобоями, вона думає, що українських пісень не існує (і це в той час, що етнографи нараховують їх більше, як 300 тисяч) Тому ви там були в ролі екзотика. Чи ви багато чули, щоб поляк в Укоаїні розмовляв українською? Ніколи! Тільки польською!. Бо вони мають свій гонор. А українці, на жаль, ні...
  • Володимир

    Думаю, що подібні "хауси" такими скандальчиками собі лише рейтинг хочуть піднести! Хотів би дуже помилятись, але нажаль так виглядає, що в нашому суспільстві покращити якість життя, чи обслуговування набагато важче, ніж закатати скандал...

Leave a comment

2 + 2 =
Решите эту простую математическую задачу и введите результат. Например, для 1+3, введите 4.