Музей історії Києва презентував нову айдентику

17 листопада Музей історії Києва представив нову айдентику. Її створила вже випускниця онлайн-школи Projector Юлія Строй під час навчання — це було одне із завдань на курсі.  

Розробка айдентики для Музею Києва стала фінальним проєктом на курсі Graphic Design Fundamentals в Проджекторі. Куратори курсу: дизайн-директор The Goort Олександр Гусаков, дизайнери та співзасновники студії LLIWELL Нонна Старущенко та Гліб Капоріков. Раніше Музей Києва вже працював зі студентами Проджектора над маркетинговою стратегією. Це спростило комунікацію та допомогло краще зрозуміти запит клієнта. До того ж, команда музею була рішуче налаштована на зміни. 

На розробку концепції у студентів було лише 2 місяці. Всього працівники музею отримали на розгляд аж 17 концепцій айдентики, з яких обрали 3 найбільш вдалих. Але врешті перемогла концепція від студентки Юлії Строй. Саме її  музей почав втілювати у життя. 

Юлія Строй, авторка айдентики: «Коли я дізналася, що ми будемо співпрацювати з музеєм, то у мене перехопило подих. Розробка музейної айдентики — це проєкт мрії для будь-якого дизайнера. Можна сказати, що раніше у музею не було повноцінної айдентики, був тільки логотип. Тому створення візуальної системи відбувалося з чистого аркушу».

Юлія Строй, авторка айдентики 

Олена Сидоренко, кураторка виставок та заходів в Музеї Києва: «Головна задача, яка стояла перед нами — створити зрозуміле уявлення у відвідувачів про сучасний Музей Києва і його структуру. Ми незвичайний музей, ми — музей-пазл, який необхідно зібрати, щоб зрозуміти, як ми презентуємо історію і сучасність міста. Ми не класичний музей історії зі старовинними глеками і криками «не чіпайте експонати!». У нас аж 9 філій у різних приміщеннях, що розповідають історію через артефакти, мистецтво та життя відомих особистостей. Гадаємо, що людям інколи важко це розуміти. Ми прагнули об’єднати та пояснити аудиторії, хто ми є і привернути до себе увагу».

Новий логотип 

Новий логотип — це монограма з перших букв Музей Києва, бо Юлія хотіла зробити акцент на новій скороченій версії назви музею. Монограма вписується в більш суворий і консервативний стиль ділового спілкування державної структури.

 

Кольорова гама 

На вибір кольору для айдентики вплинула постійна історична експозиція музею. Серед експонатів дуже багато золотисто-гірчичного, зеленого. Кольори, на думку дизайнерки, вийшли максимально київські і дуже пасують музею.

Стікери-ілюстрації 

За допомогою ілюстрацій дизайнерка хотіла зробити образ музею домашнім і близьким для відвідувача. Це і є функціональні елементи айдентики: привертають увагу та розповідають історії.

Ірина Ковалькова, PR менеджерка Музею Києва: «Ми зупинилися на варіанті, який запропонувала Юля, адже він поєднав у собі все те, що ми просили: строгий і лаконічний логотип, який відповідає статусу державної інституції; легкі для сприйняття афіші у форматі месенджера, естетика якого зрозуміла нашій широкій цільовій аудиторії; яскраві стікери, які привертають увагу у будь-якій формі комунікації.

Також для нас важливо, щоб нова айдентика була гнучкою, адже у нас можуть з’являтися нові філії, які нам потрібно буде «інтегрувати» в сім’ю. А дизайн, який створила Юля дає можливість безкінечно нарощувати нові елементи».

Зараз команда музею планує оновити соціальні мережі і сайт, а також створити нові рекламні афіші, відповідно до нової стилістики. Трохи згодом планують оновити внутрішню навігацію в музеї та запустити лінійку мерчів.

 

Источник: 
PRпортал