Обкладинки класичних альбомів The Beatles, Queen, KISS та AC/DC змінили, щоб нагадати про дотримання дистанції

Креативне агентство Activista з Лос-Анджелеса переробила обкладинки класичних альбомів гуртів The Beatles, Queen, KISS і AC/DC, щоб нагадати про одне з правил під час пандемії коронавіруса - дотримання дистанції.

Свої роботи вони опублікували на сайті 6 Feet Covers (Обкладинки на відстані 6 футів).

"Ми помітили, що ніхто не дотримується дистанції. У Лос-Анджелесі величезні черги в супермаркети, але ніхто не дотримується нових правил. Тому ми подумали, що поп-культура допомогла б донести цю ідею і зробити це в цікавому ключі. Нам потрібні наші таланти, навички та досвід, щоб перемогти коронавірус і його наслідки. Це не тренд, а обов'язок", - розповів виданню AdAge один із засновників агенства Пако Конде.

Зараз Activista ведуть переговори з благодійними організаціями, щоб запустити повноцінну соціальну кампанію.

 

 

6feetcovers.wixsite.com

 

 

6feetcovers.wixsite.com

 

 

6feetcovers.wixsite.com

 

 

6feetcovers.wixsite.com

 

 

6feetcovers.wixsite.com

 

 

6feetcovers.wixsite.com

 

 

6feetcovers.wixsite.com

 

 

6feetcovers.wixsite.com

 

Додамо, музиканти також нагадують про правила під час епідемії. 

Источник: 
PRпортал