Креативний плагіат або в квартиру на Лексусі

Будівельна компанія гарно обіграла слоган бордової кампанії Lexus, розроблений агенством BBDO Ukraine про що повідомляв PRпортал.

"Зізнайся, ти хочеш квартиру у Skyline..." є гарним продовженням борду "Зізнайся, ти хочеш  Lexus"

Фото зроблено Mark Etyng у Києві біля метро Арсенальна

Ящо у Lexus приховане бажання виривається назовні, то у Skyline це бажання ходить по квартирі. 

"Рекламне айкідо", - так прокоментував фото Олександр Лі і запропонував агенству BBDO Ukraine у відповідь повісити борд зі словами: "зізнайся, у тебе просто закінчились ідеї".  

А Дмитрр Карпенко написав, що "подрожание - высшая форма лести"

Источник: 
PRпортал

Comments (0)

Leave a comment