Журнал Elle запускає ліцензійну програму в Україні

Журнал Elle був заснований у 1945 году у Франції подружжям Елен Гордон-Лазарефф та П'єром Лазарефф. Назва означає "вона" французькою мовою.

У той час Париж був зруйнований війною, і, можливо, саме тому місія Елен знайшла відгук - журнал ELLE прагнув дати своїм читачкам місце в суспільстві і транслювати «серйозність в легковажність і іронію в серйозності».

Зараз, у 2020 році, бренд ELLE асоціюється з модними трендами і преміальною якістю, як і ті бренди, які згадуються на сторінках журналу.

ELLE - перший бренд, який стався від модного журналу. Сам журнал налічує 45 видань, більше 100 інтернет-журналів, 150 акаунтів в соцмережах, із загальним охопленням більше 200 млн читачів по всьому світу.

ЕLLE в Україні видається з 2001 року, перший міжнародний журнал про моду, красу та стиль, визначає модні тенденції, надихаючи жінок на створення власного неповторного стилю. В середньому за рік під егідою ELLE в Україні проходить 8 заходів, серед яких ELLE Style Awards і ELLE Beauty Awards - професійні премії в сфері моди та краси. Під патронатом ELLE Україна в рамках Ukrainian Fashion Week проходять покази молодих дизайнерів. ELLE Україна активно підтримує кіноіндустрію: журнал є партнером Odessa International Film Festival.

Ліцензійна продукція випускається під флагманським брендом ELLE, під суб-брендами: ELLE Homme, ELLE Sport, ELLE Golf, ELLE Décor, ELLE Kids. Ліцензування охоплює безліч категорій: від модного одягу та косметики, до салонів краси та товарів для дому. Бренд працює і в сфері послуг: відкриті Elle Café і Elle Spa.

Ексклюзивним представником бренду ELLE в Україні стало ліцензійне агентство b4r Ukraine. Агентство буде продавати ліцензіатам права на використання логотипу та ілюстрацій ELLE, а ті, в свою чергу - випускати продукцію.

Источник: 
PRпортал