Yellow Clutch Advertising розробило візуальну стилістику для освітньої платформи Naukroom

Yellow Clutch Advertising спеціалізується на просуванні освітніх, наукових та культурних проектів. Нещодавно портфоліо агентства поповнилося створенням візуального стилю для проекту Naukroom. Про це повідомляє PRпортал, с посиланням на прес-реліз

Naukroom — це освітня платформа, що об'єднує сучасних вчених для просування і популяризації науки. Naukroom — це завжди цікаво, аргументовано, а, часом, іронічно. Одна з цілей платформи — формування в суспільстві критичного мислення.

Перед агентством стояло завдання розробити візуальний стиль, який би продемонстрував: про науку можна говорити захоплююче. Крім того, було важливо заявити актуальність критичного мислення. Саме воно формує науковий процес.

Основи медицини, математики, астрономії, біології і філософії були закладені ще в Стародавній Греції. Та й критичному мисленню ми зобов'язані класикам. Адже закони логіки були придумані ще еллінами. І з тих самих пір причинно-наслідкові зв'язки нерозривні і спадкоємні.

Еврика!

Ми використали для графічного стилю образи грецьких статуй, авторські права на які закінчилися ще в античну епоху. А в шрифті звернулися до осучасненого геометричного гротеску. Для цілісності концепції в деяких буквах логотипу з'явилися декоративні елементи, що стилістично нагадують грецьке письмо.

Так народилася нова айдентика для Naukroom. Як казав Архімед, дайте мені крутий дизайн, і я переверну ваше уявлення про наукпоп. Стежити за заходами Naukroom можна на сайті проекту та офіційних сторінках в соцмережах.

Источник: 
PRпортал