Як уникнути низької якості реклами у Meta
Низька якість реклами може призвести до зменшення охоплення, зростання витрат та слабких результатів. Meta оцінює якість реклами як на етапі оголошення, так і на цільових сторінках.
Система виявляє атрибути низької якості як в оголошеннях, так і на цільових сторінках. Переконайтеся, що ваші оголошення і посадкові сторінки актуальні та корисні.
Ознаки низької якості в оголошеннях:
⭐️ Приховування важливої інформації: змушення користувачів натискати на оголошення для отримання базової інформації.
⭐️ Сенсаційні заголовки: використання перебільшень чи маніпулятивної мови.
⭐️ Clickbait: приманка для отримання більше лайків, коментарів чи репостів.
Ознаки низької якості на цільових сторінках:
⭐️ Відсутність цінного контенту: мало оригінального або корисного матеріалу.
⭐️ Перенасичення рекламою: забагато рекламних блоків у порівнянні з контентом.
⭐️ Поганий досвід користувача: вискакування спливаючих вікон чи нав’язливих оголошень.
⭐️ Складний доступ до контенту: змушення користувачів переходити через декілька сторінок.
⭐️ Невідповідність інформації: неточні дані про товари, доставку чи обслуговування.
Meta також використовує відгуки користувачів про вашу рекламу для оцінки її якості.
Ці дії та сигнали містять в собі:
➡️ Приховування та скарги оголошень
➡️ Приховування реклами через частоту повторень
➡️ Низький час перебування на цільовій сторінці.
➡️ Високий показник відмов.
Якщо Meta регулярно виявляє неякісну рекламу, Бізнес Сторінка, домен чи рекламний акаунт можуть втратити конкурентоспроможність у рекламних аукціонах. Це зменшує ефективність кампаній і збільшує витрати.
- Войдите, чтобы оставлять комментарии