Як уникнути низької якості реклами у Meta

Низька якість реклами може призвести до зменшення охоплення, зростання витрат та слабких результатів. Meta оцінює якість реклами як на етапі оголошення, так і на цільових сторінках.

Система виявляє атрибути низької якості як в оголошеннях, так і на цільових сторінках. Переконайтеся, що ваші оголошення і посадкові сторінки актуальні та корисні. 

Ознаки низької якості в оголошеннях:

⭐️ Приховування важливої інформації: змушення користувачів натискати на оголошення для отримання базової інформації.

⭐️ Сенсаційні заголовки: використання перебільшень чи маніпулятивної мови.

⭐️ Clickbait: приманка для отримання більше лайків, коментарів чи репостів.

Ознаки низької якості на цільових сторінках:

⭐️ Відсутність цінного контенту: мало оригінального або корисного матеріалу.

⭐️ Перенасичення рекламою: забагато рекламних блоків у порівнянні з контентом.

⭐️ Поганий досвід користувача: вискакування спливаючих вікон чи нав’язливих оголошень.

⭐️ Складний доступ до контенту: змушення користувачів переходити через декілька сторінок.

⭐️ Невідповідність інформації: неточні дані про товари, доставку чи обслуговування.

Meta також використовує відгуки користувачів про вашу рекламу для оцінки її якості.

Ці дії та сигнали містять в собі:

➡️ Приховування та скарги оголошень

➡️ Приховування реклами через частоту повторень

➡️ Низький час перебування на цільовій сторінці.

➡️ Високий показник відмов.

Якщо Meta регулярно виявляє неякісну рекламу, Бізнес Сторінка, домен чи рекламний акаунт можуть втратити конкурентоспроможність у рекламних аукціонах. Це зменшує ефективність кампаній і збільшує витрати.

Источник: 
PRпортал