WOG запустила нову креативну платформу «WOGонь»

Команда TABASCO представила нову креативну платформу «WOGонь» для національної мережі автозаправних комплексів WOG. 

Емоції стали основою для нової креативної платформи «WOGонь». Креативна ідея була втілена у серії відеороликів під назвою «Хот-дог», «Мегакава» та «Mustang». Ані землетрус, ані собака, ані бешкетна дитина не здатні відволікти героїв сюжетів від задоволення! Задоволення, яке вони отримують від послуг та продуктів WOG! Бо все, що робить WOG — це WOGонь!

 

Для того, щоб бренд був lovemark, вже недостатньо просто продавати якісне пальне чи пригощати, можливо, найсмачнішою кавою в країні. Бренд має надихати, розважати та дарувати емоцію. Реалізуючи цю кампанію, команда WOG спільно з агенцією спробували підкреслити продукти, за які клієнт вже не перший рік голосує гаманцем. Наповнити ці продукти новими змістами та підкреслити унікальний клієнтський досвід

Геннадій Карлінський
директор з маркетингу мережі АЗК WOG
 

На перший погляд, поєднання заправок та вогню є небезпечним. Та якщо воно й небезпечне, то хіба що для конкурентів, бо на WOG і справді все вогонь! Ми просто констатуємо реальність, що вшита у назву бренду, в його ДНК

Олег Завгородній
Associate Creative Director TABASCO
Источник: 
PRпортал