випустила презентаційний міні-фільм про виготовлення локального крафтового пива

Наприкінці весни відбулася помітна подія для усього пивного ринку України: з’явився новий перспективний гравець, якому належить вивести стандарти українського пивоваріння на якісно новий рівень. Доки прагнення створювати еталонно якісне українське пиво втілюється у реальність через щоденну працю фахівців New Brew, а продукт поступово торує шлях до сердець споживачів, компанія випустила 5-хвилинний презентаційний фільм про новостворений завод. За виробництво іміджевого ролика взявся знаний український продакшн Red Glass. Зйомку очолив відомий український кінорежисер та кліпмейкер Любомир Левицький.

Місце подій – містечко Жашків Черкаської області та його мальовничі, екологічно чисті, засіяні злаковими культурами околиці, де розташовані потужності підприємства. У ролі акторів виступили безпосередньо співробітники New Brew: тут ми бачимо керівників, працівників лабораторії, технолога, агронома тощо, які один за одним фахово розкривають перед глядачем всю драматургію виробничого процесу. Оповідь міні-фільму вільно рухається від одного ключового персонажа до іншого, у кількох штрихах зображуючи їхні особисті життєві погляди та ставлення до роботи, логічно пов’язуючи людські принципи з професійними. Так, пазл до пазлу, складається суцільна картина цього величезного, складного і надзвичайно точного механізму під назвою «пивний завод», де кожна дрібниця має значення; де основною рушійною силою виступає людина, її творчість та інтелект; де працівники щодня злагоджено взаємодіють один з одним заради спільної мети – зробити разом такий продукт, який би гідно оцінив споживач і яким би пишалася вся Україна.

Говорячи про центральну ідею фільму, виконавча продюсерка Яна Алтухова наголосила на антропоцентричності задуму: «На мій погляд, у нас вийшов чудовий ролик, дуже натхненний і світлий. Його ключова ідея в тому, що все починається з кожного з нас, з нашого сумління, натхнення і праці, яку потрібно виконувати з любов'ю. Ми хотіли показати людей, які люблять те, що вони роблять, і заряджають цією любов'ю всіх навколо». Режисер Любомир Левицький також погодився, що першочергове в будь-якому творчому процесі – це команда: «Важливо було донести любов до продукту через любов до процесу створення. Ми показали людей, які живуть тим, що роблять. Це – іхній світ, їхнє натхнення і душа. Ми хотіли продемонструвати, як всі ці почуття безпосередньо впливають на якість самого продукту. Ці очі героїв, які горять, та натхнення, з яким вони описують процес створення пива, неможливо підробити», – поділився власними враженнями творець відеоролика.

«Режисер Любомир Левицький відштовхувався від наших побажань, але ми дуже раді, що наші бачення збіглися. Наше позиціювання – локальний виробник крафтового пива – вимагає і відповідних підходів. Ми хочемо донести до широкого споживача ідею, що крафт може коштувати не так дорого, як всі звиклися думати, але водночас це принципово інший напій порівняно з вихолощеним пивом гігантських виробників. Ми досягаємо цього за рахунок талановитих людей, і ми їх показуємо, і за рахунок прекрасних інгредієнтів, якими багата наша земля, і за рахунок висококласного обладнання, яке маленькі пивоварні не завжди можуть собі дозволити. Таким чином ми наближаємо крафт до широкого кола прихильників пива, виховуємо гарний смак і працюємо з локальними ресурсами, що зараз є світовим трендом», – підсумувала директорка з комунікацій Групи Компаній «Нові Продукти» Олена Селютіна. 

 
Источник: 
PRпортал